Eli miten morsiamen kannattaisi pukeutua maistraatin vihkitilaisuuteen? Onko tayspitka haamekko "liikaa"?
Maistraattiin pukeutuminen
5
7010
Vastaukset
- Linnutin
Se riippuu ihan itsestäsi. Jos sulhanen on kevyttoppapuvussa niin sitten täyspitkä häämekko päälläsi voitte näyttää hassulta parilta.
Jotkut ovat maistraatissa aivan arkivaatteissa ja jotkut ovat perinteisissä hienoissa häävaatteissa. - matilda7
Samaa minäkin olen miettinyt, mutta kun lueskelin muita keskusteluja aiheesta, niin yksi hyvä vinkki oli laittaa päälle vaatteet, joissa itse menisi muiden häihin. Itse ajattelin siis vaikka valkoista polvipituista mekkoa ja miehelle puku päälle. Ettei ihan tuulipuvussa vihille mennä :)
- tuleva morsian
Itsekin varmaan teen juuri noin etta laitan jonkun siistin polvipituisen valkoisen tai vaalean juhlaekon sinne paalle ja miehelle siistin puvun. :)
- Sessi91
Se on ihan susta itsestäs kiinni. Itse menin naimisiin tummansinisessä hyvin yksinkertaisessa mekossa valkoisilla korkkareilla ja hiukset olin käyny laittaa kampaajalla, seuraavan parin morsiammella, joka tuli vihittäväksi meidän jälkeen oli ihan kunnon valkoinen hääpuku. Eli ei sillä ole yksinkertaisesti mitään väliä tai kaavaa :D
- Rouva O
Riippuu se pukeutuminen hiukan myös siitä, mitä vihkimisen jälkeen on odotettavissa.
Jos on iso juhlatila vuokrattuna, missä vieraat odottaa maistraatista vihiltä tulevaa pariskuntaa, niin varmastikin on viisainta olla täydessä hääpuvussa!
Verrattuna sitten siihen, että käydään vaikka todistajien kanssa ravintolassa syömässä nelistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717