Moi! Mun tilanne ois seuraavanlainen;
Olen mahdollisesti saamassa työpaikan pk-seudulta ja tämän vuoksi minun pitäisi Keski-Suomesta muuttaa sinne. Työpaikka on ainoa laatuaan, joten vaihtoehtoina ei ole "peru työt" - tämä on henk.koht. unelma.
Ongelmina ovat;
* Luottotiedoton 19-vuotias sälli
* Minulla ei ole juurikaan rahaa (valmistujaislahjaksi varmaan voisin odottaa ehkä jotain kattiloita sun muuta ja muutaman satasen)
Miten esimerkiksi Helsingin kaupunki avustaa ensimuuttajia ja muualta kaupunkiin muuttavia, jotka potevat samaa ongelmaa kuin minä?
Muutto tapahtuisi kevään lopussa/kesän alussa.
Muuttaminen työn perässä ilman rahaa
4
317
Vastaukset
- dfgdfghg
Ei mitenkään avusteta, täällä on kymmenien tuhansien asuntojonot. Siitä vaan odottamaan.
- onnee
Ota sossuun yhteyttä ja kysy sieltä neuvoa.Jospa ees muuttoavun maksaisivat,kun olet työpaikan varmistanut.
- rehellistä speliä
Minä oon joskus saanu muuttoavustusta. Älä tee enää lisää velkaa, et ikinä pääse tommosista merkinnöistä. saahan somalitkin ja itäblokin rosvot asunnot, miksei suomipoikakin.
- tässäpä neuvoja
Koitat vaan pikasesti saaha jotain duunia, jolla sitä rahaa saisit ja nykyisen asuinkaupungis sossusta haet muuttoavustusta. Entä olisko sun vanhemmilla mahdollisuus vaikka lainata rahaa sulle muuttoo varten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309