Olisiko jollain antaa oma talli minulle? Minulla on ollut jo kauan unelmana saada oma virtuualitalli, mutta en ole vielä saanut sitä. Olen todella aktiivinen ja luotettava. Minulla on TODELLA paljon kokemusta, sillä minulla on nytkin kaksi omaa hevosta. Jos sinulla on tarjota talli, laitatko sen osoitteen tänne niin voin käydä katsomassa sitä. Voit myös pyytää minun sähköpostiosoitetta.
Tai löytyisikö sinulta Suomenhevosia myynnistä?
Ystävällisin terveisin: Suokki-Fani
Virtuaalitalleista
5
75
Vastaukset
- Suokki-Fani<3
Oho, tuli kaksi kertaa sama viesti. :-)
- katherine__
Virtuaalitalli on melko helppo tehdä ihan itse :)
Usein se onkin paras tapa, sillä silloin saat juuri sellaisen tallin kuin haluat.
Ilmaiset nettisivut voi tehdä esimerkiksi osoitteisiin
www.weebly.com
www.suntuubi.com- Suokki-Fani<3
Okei. Kokeilin tehdä virtuaalitallin. Se onnisti ihan hyvin, mutta on vielä kesken. Tallilla on vain etusivu, kuvagalleria, keskustelufoorumi ja vieraskirja. Olisin halunnut sellaisen, jollainen monella muullakin on. Niin sen takia haluaisinkin valmiin tallin. Tässä on tallini osoite: tallihulmuharja.suntuubi.com Se on siis vielä kesken, eikä se ole minusta kovinkaan hyvä. Tiedättekö edes sellaista ihmistä, joka osaisi tehdä hienon tallin?
- Suokki-Fani<3
Suokki-Fani<3 kirjoitti:
Okei. Kokeilin tehdä virtuaalitallin. Se onnisti ihan hyvin, mutta on vielä kesken. Tallilla on vain etusivu, kuvagalleria, keskustelufoorumi ja vieraskirja. Olisin halunnut sellaisen, jollainen monella muullakin on. Niin sen takia haluaisinkin valmiin tallin. Tässä on tallini osoite: tallihulmuharja.suntuubi.com Se on siis vielä kesken, eikä se ole minusta kovinkaan hyvä. Tiedättekö edes sellaista ihmistä, joka osaisi tehdä hienon tallin?
Siis osoite on: www.tallihulmuharja.suntuubi.com
- Suokki-Fani<3
Olen pahoillani, mutta talli on lopettanut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106