Hahmolla on paljon tavaroita eri huoneissa ( kannattaa käydä kurkkaamassa, hahmolla on myös muutama harvinaisuus; esim. paula jogurttikone ).
Lemmikkejä löytyy 11kpl ja koleja melkein 500.
Hahmolla on myös paljon erilaisia merkkejä, osa harvinaisia.
Otathan huomioon että hahmon tavaraluettelossa on myös paljon tavaraa, sillä en viitsinyt ihan kaikkia huoneisiin laittaa
Yhteydenotot: ninni11innin@gmail.com
MYYDÄÄN RIKAS HABBO HAHMO! Ninni@@11
Ninni@@11
6
591
Vastaukset
- intoo1
Elikkäs mä voisin ostaa!
- Habon pelaaja
Monella lähtis maksanko tilille vai annanko paysafe card numero koodit että saat rahat paypalille? Kerro hinta ja maksu tapa olen kiinnostunu hahmosta :) pyydä kaveriksi habossa :-:mauri:-:
- Finfur
Omaa habbo, ukkoa ei saa myydä se on laitonta Habossa ja siihen me puututaan.
- milla2
mä haluuun!!!!!!!
- kkkk5
viel myynnis?
- gramma95
Ootko ostamassa hahmoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738