suljen oven perässän, suljen taakse muun maailman
on niin hiljaista etteivät syksyn viimeiset orkaanituuletkaan
kuuluu kammiooni
ryömin soffaan sikiöasentoon
käärin itseni huopaan
niin varhain uli syksy
peitti alleen kaiken kauniin
näkemättä mitään
muistin ja
tiesin sen
että hiuksesi vieläkin tuoksuvat
kesältä
Tiedän
6
107
Vastaukset
- Mistä alkaa kohtuus
Kiitos kesän kutkuttavasta tuoksusta.
- Liona
Niin, kyllä se kesä tulee tänäkin vuonna vaikka tienoot vielä peittää lumi ja jää.
Kiitos vastauksestasi "tästä alkaa kohtuus" ninimerkkki joka antaa aavistuksen salaperäisyydestädsi!
- Ich bin...
On aika nousta. Perjantaina alkaa kevät!
Kiitän hienosta runosta.- Liona
Hyvä kun muistutit,
perjantaina sanotaan "adios" talvelle.
Kiitos itsellesi!
Tiedän - runot ovat kuin maailmamme lapsia,niin pieniä joihin voimme vaikuttaa kun ovat sylissämme joita ohjaamme turvallisesti mutta kun ovat täysikäisiä - ovat maailman tuulien armoilla.
- Liona
Niinpä, lapsia hoidetaan ja kaikin tavoin varjellaan maailman vaaroista ja sitten
kun se aika on ohi "heitetään vaikka sudeille"
Julkisesti kirjoittaminen on verrattavissa samaan asiaan, vaikka silloin on valinnanmahdollisuus.
Kiitos dolan kommentistasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854