Etsin kämppistä Oulun Tuiraan Merikoskenkadulle 1.7.2013 alkaen, koska nykyinen kämppikseni muuttaa silloin pois. Talo on parhaiden kulkuyhteyksien varrella:
- Lähes kaikki Oulun alueella kulkevat bussit menevät talon vierestä
- Keskustaan alle 2km
- Yliopistolle 4-5km
Asunnossa on molemmilla omat makuuhuneet yhteiseen käyttöön olohuone, keittiö ja kylpyhuone. Yhteispinta-ala 65 neliötä. Asunto on remontoitu 2007 tosi kivaksi. Vuokranantaja on yksityinen, joten hänen täytyy vielä "hyväksyä" uusi kämppikseni.
Asumiskulut/hlö/kk: Vuokra 350€ vesiennakko 13€ netti 10€ sähkö
Olen 23-vuotias työssäkäyvä nainen, ja mahdollisesti syksyllä opiskelija. Etsin suht rauhallista kämppistä, joka ei biletä (ainakaan meilä :D) joka vkl, koska itse olen jo jonkin verran rauhoittunut ja olen usein viikonloput töissä. Koska olen itse erittäin siisti, toivon että sinäkin olet ,ja pidät kiinni yhteisten tilojen siivousvuoroista. Jos kiinnostuit, laita viestiä tulemaan osoitteeseen santeri123456@gmail.com
Kämppis Oulu Tuira
tyttö
1
205
Vastaukset
- tyttö
Unohdin mainita, että minulla on pyykinpesukone, ja vakiovarustuksena keittiöstä löytyy astianpesukone. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132