Olisiko aika harkita kahteen kertaan että kannattaako tukea huuto.net myyjien nintendojen trokaamista ?
SUosittelen välttämään ostamista huuto.netistä sillä sinne on pesiytynyt muutamia trokareita. Ostavat salanimillä ja tinkivät ylihalvalla nintendo pelejä pitkin suomea, ja myyvät sitten ylikalliilla hinnalla huutonetissä.
OIKEASTI 20 euroa on LIIKAA vanhasta nintendo pelistä koska ensinnäkään ne eivät ole harvinaisia eivätkä miltään 30 luvulta , niitä saa suhteellisen helposti!
Typerät maksaa 20e pelistä. OIkea arvo olisi 5e / nintendo peli!
Ja oikea arvo konsolille olisi 20-40e ohjaimineen !
Yritän sanoa että ÄLKÄÄ MYYKÖ JOBBAREILLE JA TROKAREILLE KONSOLEITANNE JA PELEJÄNNE SILLÄ NE LÖYTYY HETKEN KULUTTUA HUUTONETISTÄ YLIHINNOITELTUINA!
Älkää tukeko moista toimintaa!
V*tuttaa kun joka toinen matkii hintoja ja joka konsoli ihan sikahintaan siellä myynnissä.
Netissä kaikki vain pyytää!
ennen oli keltainen pörssi lehti ( ei netissä ) josta sai halvalla näitä.
Ei kannata maksaa mistään vanhasta nintendo pelistä 5e enempää!
laskekaapa vaikka itse miten menee...
kun maksatte 20e / peli niin jo kuusi peliä tekee 120e !!
Huutonetin kiskurit pitäisi tervata höyhenissä !
Huuto.netin kiskurit kuriin!
Minä vaan!
1
126
Vastaukset
- dsa3223
Kysynnän ja tarjonnan laki. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481