Kuinka paljon kannattaa varata aikaa lähtöselvitykseen Gatwickin kentällä ?
Lento Helsinkiin lähtee arkiaamuna 9:40 eli vaman päälle toimien mihin aikaan kentälle ?
Thank you :)
Lähtöselvitys Gatwick Norwegian lento
eka kerta
2
535
Vastaukset
- Londoni
Itse olen kentalla tuntia ennen jos nyt en ostele mitaan kummosempaa tax free puolelta. 1 1/2 tuntia on ihan riittava ja jos nyt tosi varman paalle niin 2 tuntia. Laukun selvitys on yleensa nopsaa ja jos olet ennakkoon tehnyt lahtoselvityksen niin sekin aika saastyy.
- lento
suosittelen n 2 h ennen lähtöaikaa..huomioi myös matka lontoosta,voi kestää jopa tunnin..ja itse olen sitä mieltä että odotan kentällä mieluummin extra aikaa..kuin jännittää että ehtiikö koneeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299