kiivas ja tulinen, ollaan niin erilaisia. Minä olen raputyttö. Joskus mietin, että kaikilla muilla on hellempi isä, minulla pisteliäs ja itsekäs isä.
Tässä oli huonot puolet. Sitten hyvät puolet, että hän haluaa selvittää asiat ja on taitava kuuntelija, paitsi tietenkin silloin kun hermostuu. Kun olin pienempi lapsi, piti paljon sylissä ja oli hellä, mutta kun olen aikuistunut, hän on jotenkin aika kylmä ja pisteliäs ihminen. Masentuu helposti. Tähän vaikuttaa varmasti raskas elämäntilanne.
Minua rapua pitää alituiseen liian nössönä ja taivaanrannanmaalarina, eikä arvosta saavutuksiani. Veljeäni leijonaa ihailee sokeasti.
Kaikesta huolimatta, en olisi tällainen kuin olen, ellen olisi oinaan tyttö. Olen oppinut tiettyä kovuutta ja eteenpäin menemistä isältäni ja olen siitä kiitollinen.
oinas isänä
oinaksentyttö
4
149
Vastaukset
- aloittajavastaa
anyone?
- jjshhfhbnbnbnb
Oinas on hankala luonne, kiivas, väkivaltinen, hermostunut, määräilevä, ei kovin älykäs ja varsinkaan miehet ei kovin komeita, mutta kunnianhimoisia jotkut.
Spede
Seppo Kääriäinen
Aleksander Stubb
Jan Vapaavuori
Hitler
Saddam Hussein - Pikku korjaus
Saddam Hussein on härkä horoskoopiltaan ja myöskin Hitler.
- oikkuli5678
Miten perustelette, ettei oinas ole kovin älykäs.ainakin charles chaplin kehitteli monenlaisia komiikan rooleja ja vielä sävelsi omia kappaleitaan. onhan oinaisssa myös tiedemiehiä yms älykkäitä persoonia. Taidatte olla vaan kateellisia oinaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327