Vastatkaa! Onko tämä ihminen katkera? Hän siis koputteli ikkunoihin, ja häiriköi kaikella mahdollisella tavalla, kerran laittoi netin kautta viestin ''Tullaan kohta sun oven taakke ja hajotetaan ovi.'' Eikö ookkin sairasta? Sellaista mäkin oon kokenut. Että on aika rankkojakin muistoja, ja yöllä soinut kännykkä ja kun siihen vastasin, niin kukaan ei puhunut mitään,ainoastaan hengityksen ääntä kuului, hyi.....Ja haukkui minua ja äitiäni, mut nykyään elämä pyyhkii paremmin verrattuna siihen 2010.
''Sinusta ei saa kaunista kirveelläkään.''KATKERA VAI EI?
tyttö-97
1
301
Vastaukset
- tässä ja nyt
Ihan kuin oma naapurini. Häädön meinasi itselleen hommata kun ei osannut käyttäytyä. Aina ei voi ymmärtää miten se joillekin on vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327