elikkäs olen 15-vuotias,ja harrastin seksiä noin 2viikkoa sitten.Käytimme ehkäisyä poikaystävän kanssa,mutta otimme kondomin alussa pois koska oli kaiken laista sählinkiä koska oli minun eka kerta.Kysyin heti seksin jälkeen laittoiko hän kondomin samoin päin niinkuin ensimmäisen kerran,mutta sanoi laittaneensa.Nyt kumminkin ,en tiedä oliko menkat myöhässä vai oliko normaalit,koska mulla ei oo normaalistikkaan säännölliset.No olin tossa koko hiihtoloman kovassa kuumeessa (39.0) ja "menkat" alkoivat tossa viikonloppuna,aluksi tuli niinkuin normaalisti rusehtavaa mönjää,välissa tuli normaalia verta,ja nyt nämä muut päivät on tullut vain ruskeaa "nestettä" .. onko normaalia ettei tule vertaa,kun en syönyt koko viikkoon mitään kun olin kuumeessa?vai johtuuko se siitä että oli eka kertan?auttaakaaa! en halua olla raskaana!!
raskaana(ko)?
minnajoutsi
1
128
Vastaukset
- ll....
No ei johdu vuodon niukkuus ekasta kerrasta eikä syömättömyydestäkään.
Odottelet vajaan viikon ja teet raskaustestin.
Niukka vuoto voi olla ns. valemenkatkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096