Onko kenelläkään kokemusta kynsisammakoista tai muista samantyyppisistä akvaariolemmikeistä, jotka ovat loukkaantuneet? Miten olette hoitaneet ja ovatko lemmikkinne yleensä parantuneet vammoista? Kuinka kauan siinä on mennyt?
Itse huomasin aamulla, että kynsisammakko kellui pinnalla ja sen vasen takajalka oli turvoksissa/sen pinnalla oli paksua limaa. Nyt illalla myös oikeassa takajalassa on sama ongelma lievempänä.
Kävin aiemmin tänään lähieläinkaupassa kysymässä diagnoosia ja apua sammakolle. Myyjä oli sitä mieltä että vamma johtuu loukkaantumisesta (akvaariossa ei kuitenkaan ole kaloja jotka kävisivät sammakon kimppuun) ja siitä, että olen edellisenä päivänä sekoittanut akvaarion bakteeritasapainon vaihtamalla liikaa vettä kerralla ja ehkä tuomalla yhden uuden parvikalan kuolleen tilalle. Huomenna saan mahdollisesti antibiootteja jotka auttavat tulehdukseen, mutta kaipaisin muiden akvaarioharrastajien kokemuksia.
Kynsisammakko on loukannut jalkansa
uusi harrastus
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229