Minulle on jo pari kertaa tajottu vesivoimalla tuotettua sähköä 20% halvemmalla on kuitenkin niin,etten tee sopimuksia puhelimitse.
Tarkistin hieman yhtiön taustoja netissä ja kuin sattuikaan yhtiö on perustettu 2005 ja useasti saanut erilaisia huomautuksia kuluttajavirastolta uhkasakkoineen noiden kirjoitusten mukaan, joten katsokaa Guuklesta asia yhtiön osalta.
Minulla on juuri tullut kymppilehti jossa on taulukko sähkön hinnan muodostuksesta jos käyttää 18.000 kw eli kolmannes on veroa eli 34% sähkön siirto 23% ja energia 43% eli lasku 2234e siirto ja energia veroa 756e ja siirtomaksu 1015e ja tästä veroa 49% eli 499e tmä lainaus kymppi lehdestä.
Viimeisin sähkölasku poikani kuluttamana kk sähkön siirto 27,15 ja energia 20,54e eli siirto maksaa enemän kuin kulutus vesi ja lämpö on kaukolämmössä arvonlisäveroa tästä 8,92e .47.69e lasku
Totta vai tarua energiaa 20% halvemmalla tarjotaan.
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917