Paljon kysymyksiä Alanyasta?!

juu...

Ensiksikin haluisin kysyä paljonko maksais jos asuisi huoneistohotellissa kk? Ja sitten minkälaiset ilmat mahtaa alanyassa olla syksyllä tai maaliskuussa? Tai missä kuussakannattaisi lähteä? (että olisi lämpimintä)
Ja sitten kokemuksia niiltä jotka on ottanut alanyassa tatskan. Missä otot? tulehtuko tai oliko muita ongelmii ja paljonko maksoi?

4

907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tara

Lokakuussa riittää vielä lämpö hyvinkin!!!

• Buubuu

hotellissa asua maksaa noin < 900 euroa. siis asua yhden kuukauden, mut tietenkin hotellista riippuu.. ilmasta en oikeen tiedä mut ei ainakaa lähelläkää suomen syyskuuta =)tatskaki on tullu ajatteleeksi, mutta en oo ihan varma haluunko mä sen ottaa.. kaverini on ottanu reilu vuos sitten ja ei oo tulehtunut eikä haalistunut.. maksoi noin 20 euroo ja se on aika iso(20x25).. veikkaisin et täällä se maksasis siitä jotai 150 e. ei muuta ku mukavaa matkaa :)

• suomen kesällä tatskan ottanut

Kyselit tatuointien ottamisesta lomallasi? Olen kuullut että ne ovat siellä edullisia. Mutta harkitse pariin otteeseen, en kiellä niitä tehdään hyvin ja puhtain välinein..Uiminen ja auringon otto ei vain sen jälkeen ole kovin suotavaa...ei ainakaan uiminen,tatskahan suojataan valkovaseliinillä suihkun ja kaiken kastumisen ajaksi. Ei kannata pilata lomaa sillä että saa edullisen tatskan...rajoittaa aikas tavalla loman viettoa. Hauskaa lomaa!!

• tiiu

ottaa tatuointi, halpaa ja laittavat hyvin.
      yleensä kun menet kyselemään, neuvovatkin että kannattaa laittaa loman vika päivänä. alanyasta löytyy hyviä paikkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe