yökylä

girlsnight

en tiedä onko oikea palsta mutta kummiskiin
huomenna menen kaverilleni yöksi(tulee toinen kaverimme) huomenna menemme ostamaan herkkuja leffailtaa varten, itse en pidä suklaasta ja karkista,mutta kaverini suoraan sanottua rakastavat molempia. ongelmana on se,että itse haluaisin jotain kevyitä/terveellisiä herkkuja. Toinen ongelma on myös se että en keksi mitä terveellisiä/kevyitä herkkuja voisin ostaa.

auttakkaa pyydän!:( (toivottavasti ymmärsitte mitä yritin selittää, nimittäin olen todella surkea selittämään)

5

1661

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha Jojo

Mitä jos ostaisit jokaiselle jotakin, itsellesi kasviksia ja hedelmiä, kavereillesi karkkeja? Tai jokainen ostaisi itselleen sitä, mitä haluaa syödä? Vai onko kaikkien pakko syödä yhtä ja samaa?

Anteeksi, jos vastaukseni kuulostaa tylyltä tai tyhmältä, mutta en ymmärrä teinien sielunelämää, kun en juuri ole lasten ja nuorten kanssa tekemisissä.

• kahdenäiti.

Popcorneja kun ostat niin melko varman jokainen tykkää niistä leffaillassa. Nykyisin saa paljon monta eri makua.

• Anonyymi

Osta sitä mitä haluat syödä leffaillassa ja voit myös sanoa kavereillesi että en tykkää suklaasta tai karkista.

En ite tiiä teinien jutusta koska oon 9v

• Anonyymi

heippa! Voisitte tehdä niin että jokainen saa ostaa esimerkiksi kaksi asiaa joista tykkää, sit voitte yhdessä maistella niitä et jokainen saa sitä mistä ite tykkää. Popcornit ja sipsit toimii aina! Jos haluutte jotain extremeä, niin jostaa valion sivuilta löytää helppoja leipomisiakin!

• Anonyymi

Hei! Kuule, jos haluut jotain terveellisiä naposteltavia niin osta vaikka porkkanaa, kurkkua ja esim kyssäkaalia ja niitä dippaile johonkin dippiin! Esim: Ranch- dippi toimii hyvin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe