Raamatun mukaan Jumala syöksi Saatanan helvettiin, eli tekikö hän itse ensin helvetin valmiiksi Saatanaa varten vai tekikö Saatana sen itselleen jouduttuaan pois taivaasta?
Jos Jumala teki helvetin niin eikö tämä sodi pahasti sitä käsitystä vastaan, että Jumala olisi hyvä. Se että kristillisen mytologian mukaan valtaosa ihmiskunnasa tulee kärvistelemään ikuisuuden hlvetin liekeissä ei kuulosta kovin armolliselta.
Kuka teki Helvetin?
poiuytrew
3
61
Vastaukset
- mnåou
No ei sodi totisesti p..erkelelle on aivan oma spesiaali ällö kuolettava säilytysselli.
Ja Jumala teki sen.- - EL:ak:IM
poiuytrew
Toi on kiistanalainen juttu. Että saako Per-ke-le sisustaa itse oman bunkkerinsa. Olishan se ihan siistiä, että se sais ainakin tapetit valita omaan majaansa. Siis jos vuokrasuhde on pysyvä. Tuota, kyse on sadusta.. siihen saa jokainen halukas keksiä mieleisensä ratkaisun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471