Olin iloinen kun Huiskulan myymälä tuli Plazaan. Ajattelin, että kerrankin saadaan tuoreita kukkia. Muitta kuinkas kävikään ?????
Olin pahassa kolarissa ja tyttäreni halusi antaa minulle mahdollisimman kauniit kukat lohdutukseksi. Osti Jaloleinnikkipuntin, joka näytti kauniilta vihreän suojakäären sisällä. Tuli iloiten sen tuomaan lastensa kanssa ja avasin paketin.
Avatessa kukista monet tiputtivat kaikki terälehtensä ja jäljelle jäi vain varsi, jotka monet olivat jo lahoja, vihreän homeen vallassa.
Menimme yhdessä takaisin liikkeeseen ja vaadin kovaukseski kolmea 5 euron tulppaanikimppua, palauttamani kukkien hinta oli 9,90.
No sehän ei käy, heillä hyvitetään vain ostoksen määrä.
Ei joustoa asiakaspalvelusta puhumattakaan.
No ostin tilalle kimpun krysanteemeja, ne kun kestävät yleensä pitkään.
Mutta ..... samaa paskaa !!! Olisin vienyt toki nekin takaisin, mutta risteily vei umpeen tuon 5 päivän takuun. KARTTAKAAA TÄTÄ PAIKKAA !!!
HUISKULA PLAZA , voi ei !!!!
28
2158
Vastaukset
- epäilen...
no ohhoh.. tais olla kummallakin jääny puskat pakkaseen odottamaan. Itse käyn silloin tällöin k.o. ronttikaupassa, ja aina hyvä ostos tullut mukaan. Siellähän jopa luvataan 5 vrk:n takuu leikkokukista, ja aina on vähintään sen verran pitänyt, toisin kuin eräässä Turuntien liikkeessä josta ostettaessa ruusutkin nuokkuu jo seuraavana päivänä. Mutta tosiaan, epäilen että sulla ollut pakkasessa noi horsmat, kuullostaa ainakin sille.
- HAHA2
No ihmekös tuo, jos menet vaatimaan enemmän mitä sinulle ollaan annettu. Mihinkään nyt mennä suuna päänä vaatimaan kalliimpaa, vaan mennään palauttamaan viallinen tuote, jotta saataisiin samanlainen tilalle ja mahdolliset pahoittelut...
Nämä "karttakaa tätä paikkaa" tyyppiset avaukset ovat täällä Salonseudulla niin tyypillisiä, että väistämättäkin tulee mieleen se, että täällä tehdään kaikkensa, että yrityksistä saataisiin mahdollisimman huonoa kuvaa levitettyä, vaikka siihen ei olisi minkäänlaista aihettakaan. Hullut ilkeyttään vaan horisee omiaan ja nauttii kun saavat mustata jonkun yrityksen mainetta. No ei ollu puskat pakkasessa ja sisälläkin meillä on lämpöasteita. Mun aika vaan ei ole ilmaista eikä autokaan kulje ilman bensaa. Yleensä liike korvaa, jos aiheuttaa ylimääräistä vaivaa asiakkaalle. Yksi puska vielä olis menny erehdyksen piikkiin, mutta kun krysanteemitkin oli samaa luokkaa. Ehkä pakkauksessa voisi olla maininta, että tässä puskassa on sitten varret ja kukat erikseen. Ei tulis pettymyksiä !
- kateus kukkii
ettet vaan olisi kilpailijan leivissä
- tosion33
vvoi että ku on kamalaa.. jotkut VITUN kukat..
TAJUATKO ETTÄ NE KUKAT KUOLEE KUN NE NOSTETAAN MAASTA
MURHAAJA !!!!!!!! - Tikka6
Onpa ollut huono onni! Minä käy viikoittain Huiskulassa ja olen saanut sieltä ensiluokkaisia kukkia. Jaloleinikkejäkin olen ostanut useita puntteja, ja aina ovat kestäneet ainakin viikon verran.
Olen tosi iloinen tästä uudella idealla toimivasta kukkakaupasta. Ennen ostin kukkia hinnan takia harvemmin, tuolta voin ostaa puntin kerrallaan ja asetella itse ja saada 4-10 eurolla kauniit kukat. Mielestäni kukat ovat kestäneet jopa kauemmin kuin muiden kukkakauppojen kukat.
Harmi, että sinulla oli noin ikävä kokemus! - petynyt 123
Saman olen kokenut minäkin ! Nippu on tiiviissä paketissa etkä näe kuin kukan yläosat. Niistä on vaikea arvioida kukkien laatua. Kun vein lahjakimpun vierailulle niin hävetti kukkien kunto ... mutta minkäs enää teit !!!
Lisäksi laskuttavat 5 euroa kahden nipun yhdistämisestä, oisko asiakaspalvelulle tehtävä tilaa !!! Torilla yhdistely on ilmainen . - niihettästiedätte
no ei tarvi käydä siellä valittajat, onhan täällä noita kukkakauppoja vaikka muille jakaa! minä jatkan siellä asiointiani hyvillä mielin :)
Mistäs sitä tietää kun kukat on niin koimiasti pakattu piiloon. Torilta saa parhaat tulppaanit.
- kukkatyttö
Jos totta puhutaan, niin Citymarketin tulppaani- ja ruusukimput hakkaavat monien kukkakauppojen niput.
En ole enää vuosikausiin ostanut kukkakaupoista kukkia, koska Cittarin niput ovat niin kestäviä.- LAADUN PERÄSSÄ
Olen 15 vuotta vienyt joka viikko kukkia kotiin. Melkein jokaiselta kukkamyyjältä olen ostanut, paremmalla ja huonommalla menestyksellä. Nyt viimeiset kaksi vuotta olen käyttänyt vain yhtä. Liikkeestä olen saanut tietoa leikkokukkien hoidosta ja ettei kannata ostaa hoitamattomia puntteja. Kyllä leikot kestää, jopa kaksiviikkoa.
- koti- vai ulkomainen
Ostin Huiskulan tulppaaneja Kodin Terrasta ja Prismasta. Päällisin puolin kimput näytti hyvältä, mutta maljakkoon laittaessa huomasin kukkien olevan huonolaatuisia ja tosi pienen kokoisia. Maljakossa ne kestivät nätteinä vain pari päivää.
Ostaisin mielelläni kotimaisia kukkia, mutta ikävä kyllä joudun näiden yritysten jälkeen ostamaan Pirkka reilun kaupan tulppaaneja, jotka samalla hoidolla kestävät maljakossa viikonkin.- KUKKAISFRIIDU
Totta turiset ! Reilun kaupan kukat kestää yli muiden. Niitä ostan itse myös ja saan rahalleni vastineen niin kuin pitääkin.
Salossa on paljon kukkakauppoja, luulisi kilpailun tuottavan hyvää laatua, mutta EI !
CITTARIIN !!!
- epra1
Olkaa iloisia, et on Huiskula Salossa!
Miksi sitä pitäisi olla iloinen ??? Tarpeeton yritys.
- AI,AI...
Ai,ai... sitä saa mitä tilaa...
- anonyymi8
No ei ihme että suomesta ei saa enää kotimaista leikkokukkaa kun kuluttajat ostaa halvalla vaan ulkolaista. Kohta ihmetellään että johan on kumma kun ei kotimaista löydy mistään.. kyllä ihmiset on vaan tyhmiä. Tän takia ne työpaikatkin suomesta loppuu
- KÄVI TAAS NÄIN
Sain ruusuja Huiskula merkillä, ne nuutu samana iltana! Voi,voi...
- Jyri
KÄVI TAAS NÄIN kirjoitti:
Sain ruusuja Huiskula merkillä, ne nuutu samana iltana! Voi,voi...
Et vaan osaa hoitaa!
- voittajaa
Jyri kirjoitti:
Et vaan osaa hoitaa!
Jyri kyllä osaa hoitaa tulppaaneita!
- TIEDÄN
voittajaa kirjoitti:
Jyri kyllä osaa hoitaa tulppaaneita!
Huiskula menee kuulemma konkurssiin!
- ON TOSI
TIEDÄN kirjoitti:
Huiskula menee kuulemma konkurssiin!
Niihän kylällä puhutaan.
- Onk's
totta kans'.
- Huhhmi
Huiskulan tuotteet ei todellakaan kestä!!! Oon monta kertaa ostanu ja ajatellu et jos nyt kestäis, mut ei kestä ku pari tuntia!! Lopettakaa koko myynti ja kaupat. Kyllä tavallisesta kukkakaupasta saa asiantuntevampaa palvelua ja kestävät kukat!!
- TIEDÄN
Nyt tuli loppu, meinaan Huiskulalle. Henkseleiden paukuttelu loppui Salossa, ja kuulemma koko yrityksen toiminta on vaakadaudalla.
- tarvitseva
TIEDÄN kirjoitti:
Nyt tuli loppu, meinaan Huiskulalle. Henkseleiden paukuttelu loppui Salossa, ja kuulemma koko yrityksen toiminta on vaakadaudalla.
Ei kai???? Huiskulan tulppaanit on kestäny mulla vaasissa aina melkeen pariviikkoa.Aina olen hakenut vain sellaisesta kaupasta,mistä huiskulan tulppaaneja saa.Ne on niin kauniita,ja monen värisiä.
- lannanjauhajat
se on sitä kun Salossa ei saa mitään uutta olla ja tulla kun kyräillään, valehdellaan ja haukutaan selän takana. toivottavasti nämä jaskanjauhajat ovat nyt tyytyväisiä, lähti taas pari työpaikkaa Salosta ja lisää lähtee koska olette niin sisäsiittoista kansaa että huh huh. Onhan se aika hyvä haukkua puolueita ja salon kulttuuri/urheilupolittiikkaa kun oma paska haisee.
- leinikki1
Tiedoksenne, että tavallisissa marketeissa leikkokukkakimppuja ei käsitellä mitenkään, ja vaikka kuinka olisivat vesiämpäreissä, niin käsittelyn puutteen takia kukat eivät pysty juomaan kunnolla. Kotona saksilla uusien imupintojen leikkaaminen ei auta yhtään, sillä sakset ei ole siihen oikea väline, ja tekevät vain enemmän hallaa kukille. Eipä siis ihme, että marketeista ostetut leikot eivät kestä, oli merkki sitten mikä tahansa.
Huiskula on kukka-alan tukku, ja kukkakauppiaat tilaavat sieltä tavaraa, eli aika hyvällä todennäköisyydellä tavara on samaa kuin vaikkapa siellä marketissa, mutta ero on siinä, että kukkakaupoissa ammattilaiset käsittelevät kukkia kuten kuuluukin, ja siksi ne kestävät kotona kauemmin.
Myös Salon Huiskula-myymälässä työskenteli alan ammattilaisia, mutta konsepti vain oli erilainen kuin totutuissa kukkakaupoissa. Monet tästä veti hernekeitot nenään, toiset taas olivat tyytyväisiä tällaiseen systeemiin. Itse kuuluin niihin tyytyväisiin, ja todellakin harmitti että myymälä lopetettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481