Olen nähnyt ohjeita, että järkkäri pitäisi laittaa objektiivi alaspäin kameralaukkuun, ainakin sellaiseen päältäaukeavaan. Onko tälle jokin muukin syy kuin esilleoton kätevämmyys, eli kamera on kädessä valmiiksi oikein päin?
Miten päin kamera laukkuun?
4
310
Vastaukset
- tonnisatan
En tiedä onko tuohon mitään syvällisempiä syitä, mutta minusta sillä tavalla saa laukun tilan hyvin hyödynnettyä. Etulinssikin on hyvin suojattuna. Kameran ottamisen helpottamiseksi olen käyttänyt ainakin nyt talviaikaan makuuasentoa, eli pidän kameraa väljästi vasemmalla kyljellään niin että sen saa siitä helposti otettua suoraan oikeaan otteeseen vaikka hanskat kädessä.
- Dol Biong
Ns. pumppuzoomeille, ehkä muillekin valuville nenällään kuljettaminen lienee terveellisin tapa.
- Kokeileppa vähän
Periaatteessa irtolinssistä järkkykameraa ei ole edes terveellistä roikottaa pelkästä
objektiivista kiinni pitäen vaikka siinä olisikin "metallijengat". Tämä viellä korostuu kun
optiikat suurenevat ja painavat jolloin liitos joutuu koville. Mieluummin ja useinmiten helpommin kaivat kamerasi kassista/repusta rungosta kiinnipitäen objektiivilla tai ilman.
Miksi muuten pitäisi toimia toisinpäin? Onko siihen olemassa joku hyvä syy? Muu kun tehdä homma hankalammaksi, usein kun on jo kaivamista saaha isompi runko ulos ahtaammasta repusta?
Ei kai kukaan sitä kiellä laittamasta toisin mutta..varo ainakin ettei sitten mahdollinen hihna mene rutulle alle.- irtolinssistä?
Jos objektiivi on painavampi kuin runko niin silloin kannattaa tietenkin roikottaa ja kiinnittää myös jalustaan objektiivista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846