http://fi.wikipedia.org/wiki/Koskue
Kylässä on kolmen rautaputken päälle nostettu vanha englantilaisvalmisteinen hävittäjä. Miten ja koska se on tuotu Koskuelle?
de Havilladn Vampire -hävittäjä VA-7 Jalasjärven Koskuella
8
1156
Vastaukset
- ojtp
Piti kirjoittaa otsikkoon de Havilland Vampire...
- outoa.
en tiedä
- Koskue City
60-luvulla ensin kunnan omistaman leirintäalueen pihamaalle josta siirtyi Esson isännälle Riskun Villelle ja siirrettiin nykyiseen paikkaan. Kone on ollut Suomessa pelkästään varaosakoneena ei ei lentokäytössä-
- Anonyymi
Näin se muisti pettää, kun se oli muistaakseni Ilmajoella vielä ainakin n. 70-luvulla.😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se muisti pettää, kun se oli muistaakseni Ilmajoella vielä ainakin n. 70-luvulla.😊
Snifff nyyh muistaa noita aikoja...
"Koskuen kirkonkylässä sijaitsee entinen Esso-huoltoasema. Koskuen Esson ensimmäinen rakennus valmistui valtatie 3:n varteen vuonna 1959. Aluksi Esso tarjosi ainoastaan polttoaineiden myyntiä sekä koneiden ja autojen huoltoa. 1960-luvulla Essolle avattiin ympäri vuorokauden auki oleva baari. Sittemmin Essoa laajennettiin useaan otteeseen. Koskuen Esso oli vielä 1980-luvullakin erityisesti kuorma-autonkuljettajien suosima levähdyspaikka, ja se lukeutui monena vuonna Koskuen suurimpiin työnantajiin"
- Anonyymi
Sotatilan tullessa, nekin otetaan käyttöön??
- Anonyymi
Koskuen ja Nurmon Essoilla oli viikonloppuisin portsarit.järkkärit ovella.
Meno yltyi riehaakkaaksi ja Suomen eturivin muusikot ja bändit pysäyelivät nauttimaan virokkeita keikkamatkoillaan.
Oli Juicea.Popedaa.Yötä.Dingoa.Frederikkiä Kari Tapiota ym.Aika entinen ei enää palaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294