Eli olen lähdössä kesän alussa reissuun etelä eurooppaan ja ilmeisesti toi a-hepatitti rokote olis suositeltavaa ottaa??? Eli kuinka paljon ennen matkalle lähtöä se eka rokote olisi hyvä ottaa??? ja paljonko se maksaa?? ja onko se niin että se haetaan reseptillä itse?? jos joku osaa kertoaaaaa....
Hepatiittirokotteesta
ekareissu
2
166
Vastaukset
- 13+2
http://www.rokote.fi/Matkailijan-rokoteopas/Matkailijan-tauteja/206/Hepatiitti-A.aspx
hinta n. 50 €/rokote, tarkempi hinta apteekista, rokote haetaan itse ja työterveyshoitaja/opiskelijaterveydenhuolto/tk-hoitaja pistää, riippuen minkä terveyshuollon piirin kuulut - helmirouva
Muistat sitten hakea toisen rokotuksen noin 6-12 kuukauden päästä, niin ei tarvitse pariin vuosikymmeneen hepatiittia muistella. Ehtii kyllä ennen matkaa aika lähelläkin, kun hepatiitin itämisen aika ei ole kovin lyhyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096