Olen iloinen, että minulla ei ole löytynyt miesystävää, en ole toki etsinytkään, kun olen vähän ujo, mutta äsken joku toisella palstalla hyökkäsi mielipiteineen kimppuuni ja rupesi arvostelemaan kaikella tavalla minua, otin sen pitkästä aikaa itseeni, kun olen niin herkkä, mutta voin lohduttautua sillä, ettei minulla ole miestä, joka reaali elämässä komentelee. Olen siis onnellisessa asemassa..:).
Olen niiiiin onnellinen. Jos huolin vielä jonkun jätän sen heti, jos yrittää hallita tai manipuloida minua.
Ei komenteleville miehille
korppikotka.
2
130
Vastaukset
- kenkää perseelle
Tuskin mikään ujous estää etsimästä ihmistä, jos sellaisen haluaa.
Mutta jos ei halua harmia elämäänsä, ei sellaista etsi. - OmaElä
Itse pitkän parisuhteen jälkeen sinkkuna ja oon niiiiin onnellinen, vapaus tehdä mitä haluaa silloin kun haluaa, ihanaa aikaa vain itselle( ja lapsille)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180