Elikäs mulla on 10 lämppäri jolla tänään huomasin takajalan turvonneen kintereestä alas päin ja se oli lämmin.Ei onnu jalkaa yhtään käynnissä eikä ravissa. kylmännyt oon.Kaveri ratsasti sillä eilen ja sanoi että lensi laukan nostossa "pyllylleen" voikohan johtua siitä? mikä olisi hyvää hoitoa jalalle?
help!
4
88
Vastaukset
- katherine__
Voi olla että jalka on vähän saanut osumaa tuossa kaatumisessa. Itse pitäisin hepan kevyemmällä käytöllä (lähinnä kävelyä) muutaman päivän ja kylmäisin jalkaa.
Jos ei muutamassa (3-4) päivässä turvotus laske, soittaisin ell paikalle. Samat ohjeet minäkin olisin antanut. En tiedä tarkoittiko katherine "kävelytyksellä" käpyttelyä ratsain vai taluttamalla, mutta minä tyytyisin talutteluun.
- iitsu1
joo talutellut olen ja lotrannut veden kanssa,ei vaan ainakaan vielä ole turvotus laskenut... mut tosiaan jalka ei näytä olevan kipeä ollenkaan! painoa laittaa jalalle ihan normaalisti :)
- minä
kannattaa laittaa näitä kylmägeelejä ymm mitä ainakin ravureilla käytetään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066