IPV

Pekka

IPV nousee superiin.

19

871

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijaa

...meinaa nousta lähi- ja perushoitajaliittoon...:)

Miten liittoon muuten noustaan? Eikö siihen pääse ihan vaan hankkimalla sopivan koulutuksen?

...ai että on kiva olla näsäviisas...:)))

• Pekka

Hae apua!

• Anonyymi
        UUSI

jokojoko

• Ex-Imatra

Menkää nyt kaikki Linnalaan ja huutakaa KPL suohon ensi pelissä, näyttäkää kenen kotikenttä se on...

• KPL!!!!

Sunnuntaina IPV-KPL ottelun jälkeen on IPV:n nappula pojilla äitiä ikävä kun Kouvolan pojat ovat opettaneet niille kuinka PELATAAN pesäpalloa!!!!!
        Ja KPL:N faniryhmä pistää Linnalan hiljaiseksi samoin KPL:N joikkue tekee samoin. No eihän siel Linnalas oo kumminkaa meteliä IPV:n kannalta

KPL kohti Superia!!!!!!!!!!!!!!!!1

• Punanuttu

Hyvä jos nousis. Yhden pelin perusteella ei voi sanoa paljo mitään. Mutta onhan se kova juttu, että superin JoMa kaatui. Minulle ei yllätys vaikka E-Saimaassa muuta sanottiin. Vimpeli on paha, muttei pärjää Linnalas kun ei oo sitä niitten Saarikentän puroo kolmosen jatkeena. Vaikka enemmän olenkin lätkän kannattajia (SaiPa) niin tottakai toivon IPV:tä superiin. Enkä mene kentälle haukkumaan porukkaa vaan mieluiten olen sitten hiljaa ja syön makkaraa.

• Imatra-Ex

Itse entisenä imatralaisena en seuraa paljoakaan enää entisen kotipaikkakuntani tapahtumia,mutta kummasti tulee seurattua imatran otteita pesäpallossa...
      Että eikun tsemppiä IPV:n pojille pudotuspeleihin ja Superiin takas parin taukovuoden jälkeen.Hyvä!
      Itse aikoinani huusin mm.Siilinjärven suohon 15-kesäisenä pojanjolppina -86,jolloin KULTAA tuli!Samana vuonna muistaakseni KPL:kin taittui matkalla mestaruuteen,ottelussa jota oli mahdoton enää jatkaa silloisten sääntöjen mukaan,kun juoksimme kentälle ratkaisujuoksun tultua...eikun voi niitä aikoja...:)

• Punanuttu

Olin siellä minäkin Mantun montussa syssyllä 86, mutta pari vuotta enemmän ikää lasissa. Olin myös Sotkamossa mestaruutta hakemassa 1991 ja 1993 pystyynjäätymässä hopeaan päättyneessä finaaliviikonlopussa.
        Moni IPV:n vieraspeli on tullut Rantakentällä katsottua, samoin Seinäjoella ja Sotkamossa. Voi sitä tunnelmaa jännäriautossa. Vaikka joskus tietenkin juniorina äklötti setien pikkupöhnänen sössötys mutta onneksi oli myös paljon sellaisia reissuja joissa ei tätä ilmiötä näkynyt.
        Muistelemme velin kanssa joskus näitä aikoja mutta tunnustetaan realiteetit mutta silti kannustetaan. Ja jännätään KPL nurin, oli siellä vaikka viisi markohovia.

• -s-

IPV EI nouse superiin ainakaan tällä vuosituhannella!!! se on tosi!!

• samza

Aivan sama nouseeko vaiko eikö. Kuka sitäpaitsi jaksaa seurata koko sopupalloa nykyään..

• -s-

Ei noussu ei. Onneks;) No, kaikille ansionsa mukaan:)!!!

• Anonyymi

Nii nouseekii

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin lähtenyt taas kausi käyntiin.
      Torilla tavataan💪

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä kaupungin ykkösjoukkue, pääsarjassa pelaava IPV vielä pelirytmin löytää ja pisteitä alkaa tulemaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kaupungin ykkösjoukkue, pääsarjassa pelaava IPV vielä pelirytmin löytää ja pisteitä alkaa tulemaan!

Ei ole kuin 12 pisteen ero sarjakärkeen ja pelejä pelattu vasta 5-6. Alkaa rytmin löytämisellä olemaan kiire...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pistetili auki! Hyvä kaupungin pääsarjajoukkue ja lippulaiva, IPV! Näytetään nyt kaikille, et Imatra on pesäpallokaupunki ja täytetään Ukoniemen hornankattila tulevissa kotipeleissä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pistetili auki! Hyvä kaupungin pääsarjajoukkue ja lippulaiva, IPV! Näytetään nyt kaikille, et Imatra on pesäpallokaupunki ja täytetään Ukoniemen hornankattila tulevissa kotipeleissä.

Tunnettu sopupelikaupunki. Se tahra ei häviä koskaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kiinnostaa ku kilo paskaa🤮

• Anonyymi
        UUSI

Älähän nyt .Kaikkiahan kansallispeli
        kiinnostaa🤣🤣🤣
        jokojoko
        #sopupeli#

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1557
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      11
      1435
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1380
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1140
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      90
      1086
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      948
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      915
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      36
      882
    Aihe