Ei voi Litmasta sanoa kuninkaaksi,eihän hän ole voittanut mitään,ei ole ollut edes pelaamassa EM,MM ja olympialaisissa .Pitää olla Olympiakultaa että vois sanoa kuninkaaksi.
Kuningas Litmanen???
13
233
Vastaukset
- penkki urheilija
Olen samaa mieltä!.
- TOSI ON
Urheilu-kuninkaita Suomessa on vain Hakulisen Veikko,Mäntyrannan Eero ja Nykäsen Matti.
- viikinki101
TOSI ON kirjoitti:
Urheilu-kuninkaita Suomessa on vain Hakulisen Veikko,Mäntyrannan Eero ja Nykäsen Matti.
Nykänen on enemmän kuningatar kuin......
- Pimpparauta
TOSI ON kirjoitti:
Mihinkä sie TUKSUN unohdit?
- fgfdf
Oliko George Best ikinä MM-kisoissa? Tai edes EM-kisoissa? Kuitenki herra on yks lajin legendoista. Suomalaisessa futiksessa nyt ei oo kellään arvokisamenestystä, joten Litti on kuningas ja sillä sipuli.
- mitalit puuttuu
Ei oo Litmanen mikään kuningas,tavallinen pallonpotkija vaan.
- ei taida olla
Kyllä legennoilla pitää olla Olympia ja MM kultaa,jos ei ole ei hän ole legenda eikä kuningas.
- viikinki101
Älä ota niin tosissaan. Nimi Kuningas Litmanen on lempinimi ja Hyvä sellainen.
Vähän pilkettä silmäkulmaan niin kyllä se siitä. - Mies joka tajuaa ees jtn
Vittu kato Kuningas Litmanen ja tuu sitte kirjottelee tänne uusiks .. Ketä sit o hyvä, joku de Boer vai?! Se o Kuningas Litmanen!! Eikä Kuningas Litmanen?? -.-
- sagfaweg
Oletkin sitten ainoa ihminen maan päällä joka arvostaa jalkapallon Olympiakullan korkeammalle kuin Mestarien Liigan voiton..
- olympiakultaa ola pi
Kyllä olympiakulta on paljon arvokkaampi kuin jokin liigan voitto!. Oon mieki voittanu nappulaliigassa kultaa..
- tosi on
olympiakultaa ola pi kirjoitti:
Kyllä olympiakulta on paljon arvokkaampi kuin jokin liigan voitto!. Oon mieki voittanu nappulaliigassa kultaa..
Olympiakulta on arvokkain mitä urheilija voi voittaa,sitten on MM-kulta toiseksi arvokkain.
- zugspitse
tosi on kirjoitti:
Olympiakulta on arvokkain mitä urheilija voi voittaa,sitten on MM-kulta toiseksi arvokkain.
Olin viime syksynä viikon Munchenissä Huvikseni kyselin jalkapallopubeissa ihmisltä, että kuka on Jari Litmanen? Kukaan ei tiennyt. Että se siitä kuninkaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319