Mietin tuossa, että monikohan Teistä Cruze-kuljettajista on kokenut tai edes koeajanut aidon Premium-luokan auton kyytiä ja ominaisuuksia yli 75000€ hintaluokassa jossa vasta alkaa tulla ensimmäisiä oikeita Premium-luokan autoja.
Ajan itse käytetyllä muutaman vuoden vanhalla uutena mainitsemani Premium-luokan alarajalla olevalla autolla ja koeajotapahtumissa aika monta autoa kokeilleena väitän, että oikeata premiumia alkaa olla joidenkin ominaisuuksien osalta vasta n. 50000€ kohdalla ja kokonais-Premium autoja löytyy vasta tosiaan uutena noin 75000€ maksavista.
Anteeksi, unohdin toki, että poikkeus vahvistaa säännön ja onhan sitä premiumia saatavana 22000€ hintaankin. Rajoitettua premiumia tosin. ;-)
Moniko on kokeillut Premiumia?
kokeillut.
4
137
Vastaukset
- 16+2
ja tähän sitten ne tutut omat vastaukset perään...
- Derwinb
Toisilla on rajattomasti aikaa postailla cruzemyönteisiä viestejä. Toisilla, esim töissäkäyvillä, taas ei ole aikaa roikkua palstalla.
- LTZ plussa
Eipä ole Cruze Cruisaajilla paljoa kokemusta PREEEMIUMEISTA!?!?!?
Kai ne on noilla Konelan autoilla ajellu ikänsä....- .....
Niin siinä kävi, että kun kukaan lähtenyt mukaan niin Kiamies saa itse jatkaa provoaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207