Lapsena en koskaan lukenut juttuja kuninkallisista. Päinvastoin jopa ihmettelin miksi ihmiset ovat heistä kiinnostuneita kunnes eräänä päivänä sain kuulla itsekin olevani heitä. Kyllä siinä vähän aikaaa suoraan sanottuna ihmetteli. Sitten ajattelin että kai se voi mahdollista olla. Historiallinen tapahtuma.
Historiallinen tapahtuma
4
148
Vastaukset
- olisi hienoa
Kummallista muuten ettei näissä piireissä perheisiin synny laisinkaan homoja tai lespoja?
- jaa määki
Mä nyt oon vähän tutkinut niin ilmeisesti eräs Ruotsin Kuningas oli homoseksuaali. Homoseksuaalisuus on ollut tabu eli asia josta ei kerrota varsinkin kun ollaan johtoasemassa. Omassa suvussa heitä ei ole ja itsekin kuljen heteroseksuaalina.
- jaa määki
Jos kysytään mielipidettäni homoseksuaalisuudesta on vastaukseni ymmärtävän myönteinen. Jokaisen oma asia. En tuomitse heitä vaikka itse en ole homoseksuaali.
- jaa määäki
jaa määki kirjoitti:
Jos kysytään mielipidettäni homoseksuaalisuudesta on vastaukseni ymmärtävän myönteinen. Jokaisen oma asia. En tuomitse heitä vaikka itse en ole homoseksuaali.
Vaikka ranskasta niin mulla vaaleat hothiukset. Jaaikamonet homoseksuaalit siksi luuli mua homoseksuaaliksi. Puolisen vuotta aina päähine päässä ja enää ei arvioida homoseksuaaliksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299