Tarviin apuanne oikeesti!!
Onko kellään kokemusta vaihtovuodesta ausseissa kun se hinta nyt on mitä on TOSI KALLIS niin mikä se kokonaissumma on suurinpiirtein vaihtohinta, kuukausrahat, vakuutukset ym?? Saako säätiöltä jonka kautta haet usein stipendiä tai yrityksiltä ja muualta?? Miten saitte rahat kasaan? Oon tässä laskeskellu ja vaikka kuinka säästäisin kaikki palkat ym niin huonolta näyttää..
aussivuoden hintoja
2
225
Vastaukset
- tuleva vaihtari??
ja huups sellasta vielä onko jollain kokemusta ASSEsta kun siitä ei kukaan ikinä puhu??
- Vaihtarin mama
Kyllä siihen vähintään 20 000 euroa saa varata. Järjestölle maksettiin n. 15 000 sisältäen vakuutuksen sekä viikon valmennusleirin Sydneyssä. Joka kuukausi kuluu vähintään 300 euroa, mutta ensin alkuun paljon enemmänkin kun pitää hankkia koulupuku, bussikortti yms. perus- ja koulutarviketta. Ja sitten siitä riippuen kuinka paljon aiot / haluat / saat / pystyt matkustamaan vuoden aikana, rahaa kuluu melkoisesti. Kaikkiin vaihtoihin pätee toki sama juttu, että sinun pitää itse maksaa kaikki omat menosi vapaa-aikana vaatteet hygieniatuotteet jne. Kaikenlaisia kivoja juttuja ilmaantuu, ja herkästi ajattelee, että kerranhan täällä näin kaukana vain ollaan, joten antaa palaa. Eli rahaa menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337