En ainakaan minä.
Markohan kovasti hehkutti miten häntä on vuosikaudet yritetty esim. rahalla saada ruutuun ja nyt vasta hän armollisesti suostui.
Mitä...???
Minä taas olin ihan älyttömän iloinen, kun tätä teeskentelevän epäaidon oloista ihmistä ei enää telkussa näkynyt!!!!!
SIis, onko ihan tosissaan joku halunnut tämän ukon taas telkkariin!?
Kuka halusi Marko Paanasen takaisin ruutuun!?
102
5038
Vastaukset
- Typerä ukkoseon
EN MINÄ AINAKAAN
- puppelipuu
varmaankin pakkoo tanssia Jani Toivola
- Anonyymi
Marko on ihana !!!
- Jossun turinaa
Kuka helvetti on Marko Paananen?
- no thanks
Sellainen homppelin oloinen sisustaja joka oli telkussa joskus viis vuotta sitten.
Valitettavasti sen naama näkyi tänään telkussa, laitoin toisen kanavan.
Ulkoisestikin jakkk, about 50 v, iso maha, silmäpussit, punainen iho ja kaljuuntuva hiusten kohdalta.
Mitä hittoa tommonen tuli taas pilaamaan telkkuiltoja.- Katkerana ollaan
Siinä katkera nobody haukkumassa ammattilaista......
Käännä kanavaa! Ei ole pakko katsoa! - epäaito smile
Liidunvalkoiseksi valkaistu hammaskalusto pelottaa, erittäin epäaidon näköiset legot, hyi. Mies voisi pitää hammaskalustoaan vähemmän esillä, suu suppuun.
- Anonyymi
Kun ei muita kiinnostavia tähän ohjelmaan saada. Itse ohjelma yhtä huono. Kekäläinen täysi pelle ei mitään osaamista ja sitten tämä Ella Kanninen , joka paikan höylä, jolla honottava ja tylsä ääni.
Onko nämä vakionaamat saaneet suojatyöpaikan TV 1 kanavalla, siltä alkaa tuntua. Vaihtakaa edes juontajia, jos haluatte samaa paskaa vuodesta toiseen näyttää.
- seppo taalasmaa
Minun mielestäni Marko Paananen on erittäin hyvä ja ammattitaitoinen sisustusarkkitehti.
Usein olen ihaillut hänen luovia ja kauniita ratkaisujaan.
Ammattimies. Tsemppiä Markolle!- mösjöömosse
Jaa sitä pyöreetä sohvaakin, mikä täytti koko asiakkaan asunnon ja oli sit heti kohta huutonetissä kaupan...
- seppo taas
mösjöömosse kirjoitti:
Jaa sitä pyöreetä sohvaakin, mikä täytti koko asiakkaan asunnon ja oli sit heti kohta huutonetissä kaupan...
Semmosta en ole nähnyt.
No, kaikki tekee virheitä joskus.
Kun itse saan sisustaa unelmieni asunnon (eli en koskaan) haluan Markolta apua. Luulenpa, että hän osaisi kuulla minuakin oikealla tavalla.
Siitähän on tuossa työssä kyse: kommunikoinnista. - No, en usko
mösjöömosse kirjoitti:
Laitappa soffasta huutonetin linkki.....
- On tyyliä ja fiksu
seppo taas kirjoitti:
Semmosta en ole nähnyt.
Kun itse saan sisustaa unelmieni asunnon (eli en koskaan) haluan Markolta apua. Luulenpa, että hän osaisi kuulla minuakin oikealla tavalla.
Siitähän on tuossa työssä kyse: kommunikoinnista.Ja siitä, ette haku asiakastaan, niinkuin Loman.
- femme helsinki
Marko Paananen on parasta mitä tv:ssä on pitkään aikaan nähty ! Mielenkiintoisia ajatuksia esittävä, todella ammattitaitoinen tyyppi ,jolla olisi kysyntää vaikka missä. Sanoisin maan päättäville, että palkatkaa Marko visionääriksi ja antakaa hänelle se 700 000€ - niin uskomattoman freesejä ja poikkeavia ajatuksia tämä kaveri esittää !
Hänhän sanoo juuri oikein: Suomessa vaan seurataan mutta ei uskalleta olla johtajia tai tehdä juttuja yksin - näinhän se juuri menee ihan tavallisissa työpaikoissakin. Auta Armias , jos teet parempaa tulosta kuin muut yms. niin sinuthan torpataan tavalla tai toisella. Täällä voi olla korkeintaan keskinkertainen. Siitä syystä täältä ei lähde mitään uutta maailmalle. Ilmapiiri on vaan sellainen, täällä ei voi olla eikä saa olla hyvä ja rohkea. - ork1
seppo taas kirjoitti:
Semmosta en ole nähnyt.
Siitähän on tuossa työssä kyse: kommunikoinnista.Ettet vaan haluaisi siltä jotain muutakin....
- Anonyymi
Ammattimies, tekee 100 000€, 15cm tilaa käytävälle, mitään käytännön käsitystä mistään työstä, tosi surkea.
- ? ? ?
Kuka ON Marko Paajanen?
- himpparit hirteen..
Mikä vittu se on nyky maailmassa ku akatkin on miehekkäämpiä ku ukot. Homoja ja meikattuja äijiä kynsilakkoineen tunkee joka tuutista.
- Anonyymi
Jotain on nyrjähtänyt, puolet akoista lesboja ja puolet ukoista meikkipellejä
- en odota
kohta se on rekkikset ruutua täyttämässä. sisustajat on niin out
- Anonyymi
Yksi kuvottava on tämä Hanna Sumari, täysi pelle , mutta joka helvetin sisustus tai ruokaohjelmassa, heti vaihtuu kanava jos hänen pärstä ilmestyy ruutuun. Mikä on hänen koulutuksensa ??
- Marko Marko
Marko on MUN suosikkisisustaja. Markon sisustusohjelma on MUN suosikkiohjelma. Marko on MUSTA komea. MIE loveen Markoa.
- mustamaalausta
"Marko on MUSTA komea" ?, rasistinen ilmaisu, hyi.
- Anonyymi
ootko sie mies, no tottakai...
- 7.3.2013
Kyllä tuo homomaisuus koskee KAIKKIA SUOMALAISIA MIEHIÄ.
Ei tarvitse katsoa, kun maahanmuuttaja miehiä, tai Venäläsiä miehiä.
Harvoin heissä näkee sellaista lössähtäneen näköistä, tai liian tiukkapi-
poista äijää mitä nämä suomalaiset nykypäivänä ovat.
Jolle ei ole kaljua tatuoitua ukkoa, nin sitten ota jotein TOSIII,TOOOSI per-
soonnallinen höpöttäjä. Taiteilija, kirjailija tms. Asiaa on, muttei sisältöä.
JA KAIKKI ETSIIVÄT ITSEÄÄN...
Mies huolehtii perheestään. - Kuka halusi ?
MINÄ MINÄ MINÄ
- osassa 2 selviää
Markon naissuhteet? Ha ha ha ha Niitä ei ole.
- Anonyymi
osassa 2 selviää kirjoitti:
Markon naissuhteet? Ha ha ha ha Niitä ei ole.
Ehkä miessuhteita. En tunne mutta näen usein , taitaa asua samoilla kulmilla. Hieman vatsakas muuten ihan ok.
- Oma ehdokkaani
Odotan innolla, että Martina saa sisustussuunnitelijaopintonsa valmiiksi.
Olkoon Marko siihen saakka, muttei yhtään pidempään. Sitten on Martinan vuoro tulla esiin tuoreine ideoineen.- Anonyymi
Luulen, että odotus tulee olemaan piiiiitkä... sen verran Martina on heikkolahjainen, ettei häneltä nämä opiskelut suju.
- Marko is THE best
Esim. MINÄ,! Se jätkä on puhdas nero!
Voisitko sitten kertoa paremman sisustus suunnittelijan tilalle? Sellaista kun ei valitettavasti ole.
Lohman ei vedä vertoja Markolle.
Käänä kanavaa jos ei kiinnosta.
Aikanaan Gloriassa oli kolumnistina ja siellä oli nerokas huomio.
" en ymmärrä ihmisiä, jotka haaskaavat rahaa verhoihin. Joka kaudelle on omat verhot. Kannattaa ostaa kerralla sellaiset verhot, vaikka kalliitkin, joista tykkää ja ei kyllästy. Näin ne maksavat itse itsensä lyhyessä ajassa. "
Olen toiminut näin. Joka huoneessa on silkkiverhot ja yhdet ovat opa käsin maalatut. Ei ole tarvinnut 10 v vuoteen verhoja vaihtaa, kun on kerralla ostanut justiinsa sellaiset mitkä on aina halunnut.......kalliit olivat, mutta nyt ovat jo aikapäiviä sitten maksaneet itsensä. Itse pidän naurettavina tollukoina niitä joitka vaihtavat verhoja kausien mukaan, on pääsiäisveroa, jouluverhoa, kesäverhoa syksyveroa, väliverhoa jne jne......ja rahaa palaa.....- nimet hakusessa
"Lohman ei vedä vertoja Markolle."
KUKA on Lohman, taitaa olla kirjoittaja LOMAN tarpeessa. - Besserwisser
nimet hakusessa kirjoitti:
"Lohman ei vedä vertoja Markolle."
KUKA on Lohman, taitaa olla kirjoittaja LOMAN tarpeessa.Oi kauheeta, tullut yksi kirjain liikaa ja siitä pitää heti huomauttaa......
Korjailetko samoin kavereittesikin puheita ja kirjoituksia? - Anonyymi
Tuota ideaa kannatan, jos verhot hankkii, kannattaa ostaa kunnon silkkiverhot ja sellaiset joista pidät, ei tarvitse vaihtaa kymmeneen vuoteen jos silloinkaan.
- hienoa oli eka jakso
Keittiöstä tuli ainakin hulppee ja se mitä Marko sanoi on totta. Yrittäjät kusettaa minkä kerkee, asiakas on aina väärässä.............
- minämustamäminäminäm
Keittiöhän oli aivan liian massiivikseksi mitoitettu tilaan, eikä sopinut 80-lukuiseen rivarimiljööseen.
Kuinka " ammattilaiselle" voi tulla sellaisia mokia, kuin taas kerran:
huonekorkeus yllätti huippusuunnittelijan -lasikaapeista tulikin liian matalat!
No voi. Ei sitten voinut/katsonut aiheelliseksi ottaa mittaa kun suunnitteli.
Turhan hölöttäjä, joka peittelee suunnattoman egonsa alle taitamattomuutensa.
Avaruudellinen hahmotuskyky täysin hukassa.
Tuli mieleen männä vuosina kun huippusuunnittelija oli poistamassa Töölössä seinää ja hups, se olikin kantavaseinä.....eikun pilareita väsäämään ettei yläkerta tule niskaan.
Sen jälkeen raahattiin sohva sisään, eikä sille viitsitty etukäteen suunnitella paikkaa ja sitä ei sitten saatukaan sopimaan sisutukseen, vaan raahattiin sinne täänne jos sopisi edes jonnekin.
Ideat on plogattu suoraan jenkkiläisistä lehdistä, jotka tämä suuruus tarjoilee meille metsien asukeille suurena neroutena.
Nyt laittelee sukulaisten kämppiä ja kärttää suosiota haukkumalla maahantuojat ymt.
Säälittävä undulaatti koko sisustusarkkitehti. - Kateus vie kalatkin.
minämustamäminäminäm kirjoitti:
Keittiöhän oli aivan liian massiivikseksi mitoitettu tilaan, eikä sopinut 80-lukuiseen rivarimiljööseen.
Tuli mieleen männä vuosina kun huippusuunnittelija oli poistamassa Töölössä seinää ja hups, se olikin kantavaseinä.....eikun pilareita väsäämään ettei yläkerta tule niskaan.
Sen jälkeen raahattiin sohva sisään, eikä sille viitsitty etukäteen suunnitella paikkaa ja sitä ei sitten saatukaan sopimaan sisutukseen, vaan raahattiin sinne täänne jos sopisi edes jonnekin.
Ideat on plogattu suoraan jenkkiläisistä lehdistä, jotka tämä suuruus tarjoilee meille metsien asukeille suurena neroutena.
Nyt laittelee sukulaisten kämppiä ja kärttää suosiota haukkumalla maahantuojat ymt.
Säälittävä undulaatti koko sisustusarkkitehti.Sulla on kyllä kateus huipussaan......se lasikaappi tuli lyhkäseksi siksi, että se olisi ollut ihan hurjan KALLIS. Ja piti miettiä maksaako siitä niiiin paljon, jos käyttö ei sitten kohtaa. Mitoista ei ole puhuttu yhtään mitään, pölvästi.
Eli ihan oikein tehty.
Noita kantavia seiniä voi tulla ylläriä jos sulla ei ole kunnon piirrustuksia rakennuksen alkuvaiheilta asti.
Esim 1800-1930 rakennettujen kämppien alkuperäisä piirrustuksia on harvalla asunnon omistajalla. Myynti ilmoitusten kuvatkin on myyjien karkeasti tekemiä, ei niissä kantavii seinii tule vastaan.
Ja mikä vika jenkkityylissä on? Siellä on paljon sellaista, josta suomalaiset juntit voisi ottaa oppia. Itse toin jenkeistä ovien vetimet, koska täältä tuppulandiasta ei sellaisia saanut, jotka halusin. No, nyt on, eikä tarvitse vaihtaa......
Lisäksi olin etsinyt 4 vuotta kaakeleita keittiööni, ympäri maailmaa, ei löytynyt ja oli sitten pakko tyytyä laattapisteen valikoimaan. Harmittaa se että, täällä tuppulandiassa, ei ole tarpeeksi vaihtoehtoja......
Markohan sanoi fiksusti, ettei pidä tyytyä kakkoseen, isojen projektejen pitää olla ykköshyväksyttyjä, koska ne nielevät rahaa ja tarkoitus on olla pitkään katseltava kokonaisuus. Siinä kundi sanoi TAAS asiaa!!!
Itse taidat olla kateellinen kanttura. - master of universe
Kateus vie kalatkin. kirjoitti:
Sulla on kyllä kateus huipussaan......se lasikaappi tuli lyhkäseksi siksi, että se olisi ollut ihan hurjan KALLIS. Ja piti miettiä maksaako siitä niiiin paljon, jos käyttö ei sitten kohtaa. Mitoista ei ole puhuttu yhtään mitään, pölvästi.
Eli ihan oikein tehty.
Noita kantavia seiniä voi tulla ylläriä jos sulla ei ole kunnon piirrustuksia rakennuksen alkuvaiheilta asti.
Esim 1800-1930 rakennettujen kämppien alkuperäisä piirrustuksia on harvalla asunnon omistajalla. Myynti ilmoitusten kuvatkin on myyjien karkeasti tekemiä, ei niissä kantavii seinii tule vastaan.
Ja mikä vika jenkkityylissä on? Siellä on paljon sellaista, josta suomalaiset juntit voisi ottaa oppia. Itse toin jenkeistä ovien vetimet, koska täältä tuppulandiasta ei sellaisia saanut, jotka halusin. No, nyt on, eikä tarvitse vaihtaa......
Lisäksi olin etsinyt 4 vuotta kaakeleita keittiööni, ympäri maailmaa, ei löytynyt ja oli sitten pakko tyytyä laattapisteen valikoimaan. Harmittaa se että, täällä tuppulandiassa, ei ole tarpeeksi vaihtoehtoja......
Markohan sanoi fiksusti, ettei pidä tyytyä kakkoseen, isojen projektejen pitää olla ykköshyväksyttyjä, koska ne nielevät rahaa ja tarkoitus on olla pitkään katseltava kokonaisuus. Siinä kundi sanoi TAAS asiaa!!!
Itse taidat olla kateellinen kanttura.No voihan tuppulandia!
Kateuskorttihan sieltä tuli ensinmäiseksi kun ei löydy muita vasta argumentteja.
Voi sua reppanaa, kun ameriikan ihmeet vain on kyllin hyvää:)))
No mitäs tämä suunnittelee sellaista johon asiakkaan/maksajan rahat ei riitä (vrt. lasikaappi ratkaisu).
Ammattitaidotonta suunnittelua sellainen. Siis näyttää asiakkaalle että näin olisi tullut hulppeempi, mutta sorry, koska sun rahat ei riitä, ota sitten tälläinen kun MINÄ piirsin.
Kiitoksen ja kunnian annan silloin, kun on aihetta, mutta nämä onnettomat räpellykset ei sitä ansaitse.
Vielä tuosta väliseinä jupakasta. Ammattisuunnittelija ei missään, korostan sanaa missään, tapauksessa ala purkauttamaan seinää ennenkuin on tutkinut kohteen rakenteen.
Tätähän ei tämä suuruus katsonut aiheelliseksi tehdä, koska on korottanut itsensä universumin johtotähdeksi sisustamisessa ja jota ei edes painovoima saa häiritä luomistyössään. - On vaikeaa.....on
master of universe kirjoitti:
No voihan tuppulandia!
Kateuskorttihan sieltä tuli ensinmäiseksi kun ei löydy muita vasta argumentteja.
No mitäs tämä suunnittelee sellaista johon asiakkaan/maksajan rahat ei riitä (vrt. lasikaappi ratkaisu).
Ammattitaidotonta suunnittelua sellainen. Siis näyttää asiakkaalle että näin olisi tullut hulppeempi, mutta sorry, koska sun rahat ei riitä, ota sitten tälläinen kun MINÄ piirsin.
Kiitoksen ja kunnian annan silloin, kun on aihetta, mutta nämä onnettomat räpellykset ei sitä ansaitse.
Vielä tuosta väliseinä jupakasta. Ammattisuunnittelija ei missään, korostan sanaa missään, tapauksessa ala purkauttamaan seinää ennenkuin on tutkinut kohteen rakenteen.
Tätähän ei tämä suuruus katsonut aiheelliseksi tehdä, koska on korottanut itsensä universumin johtotähdeksi sisustamisessa ja jota ei edes painovoima saa häiritä luomistyössään.Itse vedit kateuskortin esiin ihan kirjoituksellasi, joka todellakin on pelkkää kateellisen räpellystä.
Sisälukutaidottomana kun et osaa lukea perusteluita, saati niitä sisäistää......on turhaa väitellä kaltaisesi mitättömän idiootin kanssa.
Valitettavasti.
Masters of universe? Hah! Ja vieläkerran hah! - Tuppulandiassa ollaa
master of universe kirjoitti:
No voihan tuppulandia!
Tätähän ei tämä suuruus katsonut aiheelliseksi tehdä, koska on korottanut itsensä universumin johtotähdeksi sisustamisessa ja jota ei edes painovoima saa häiritä luomistyössään.Kun Tuksu näyttelee ja esittelee niin Glamourista asuntoaan, niin kyllä se tuppulandia siitä kaikesta paistaa läpi......että kyllätämä on yks ihan helvetin iso tuppulandia! Ja se alkaa kehä kolmosen ulkopuolelta........
- öckaövzök
Säälittävä undulaatti koko sisustusarkkitehti.Pahin oli taannoin rypytetyllä kankaalla verhoiltu katto. Siitä tuli mieleen ruumisarkun kannen verhoilu.
- MMMMMINÄ!!!
Säälittävä undulaatti koko sisustusarkkitehti.Totta joka sana, paitsi loppukommentti on loukkaus undulaatteja kohtaan. :D
Jätkä on kyllä niin itseään täynnä, että aiheuttaa myötähäpeää. - Anonyymi
Kateus vie kalatkin. kirjoitti:
Sulla on kyllä kateus huipussaan......se lasikaappi tuli lyhkäseksi siksi, että se olisi ollut ihan hurjan KALLIS. Ja piti miettiä maksaako siitä niiiin paljon, jos käyttö ei sitten kohtaa. Mitoista ei ole puhuttu yhtään mitään, pölvästi.
Eli ihan oikein tehty.
Itse taidat olla kateellinen kanttura.Mene Tuppulandiaasi,itse...
- Ihqu Marqo
Mister Lothar, Juha Tukiainen ja Petri Penna halusivat Marqon taas ruutuun.
UIK UIK!! - 12+9
Mä olen ainakin iloinen Markon paluusta. Mies osaa asiansa toisin kuin muut suomalaiset "sisustajat". Jeesus kristus esimerkiksi sitä Teuvo Lomanin sekoiluohjelmaa. Ahdisti niiden ihmisparkojen takia, jotka niissä omituisissa räpellyksissä joutuvat elämään...
T.I.L.A on nykyään hieman elitistinen ja "Pientä pintaremonttia" taas tarkoitettu lähinnä asuntojen myyntikuntoon stailaamiseen, ei siihen että niissä asuttaisiin.
Ja tottahan Paananen puhui. Ei voi jumaliste olla niin, että siedettävistä, asumiskelpoisista ja hyvin suunnitelluista asunnoista pitäisi maksaa VIELÄ enemmän. Lisäksi tuo ei toimi esim. vuokra-asuntojen kanssa - niitähän ei osta kukaan yksityinen joka voisi sanoa, että nuo kylppärin lattialaatat ovat ihan liian liukkaat ja että voisitteko maalata seinät vähän paremmin niin, että maali ei heti ala halkeilla...- suuri ja mahtava
Kunhan tämä suunittelija pystyisi edes omat suunnittelukohteensa tekemään asuttaviksi se olisi jo paljon se.
Nyt yrittää kalastella sympatiaa ja kunniaa, että se onkin hän joka on kiinnittänyt huomion uudisrakennusten huonoon laatuun ensinmäisenä. Jösses, tämähän mies on varsinainen lahja rakennusmaailmaan.
Kieltämättä ongelma on suuri, mutta se on ollut esillä jo moneen otteeseen eri yhteyksissä ja nyt tämä tulee jeesustelemaan ja tekemään itseään tykö.
Aivan bullshittiä koko ohjelma sekä tämä suuri visionääri, jonka ympärille tällainen rumba on rakennettu.
Käsikirjoitus, jos sitä on, pomppii sinne tänne ja naurun röhähdys takakenossa päälle.
Nyt tosiaan laitetaan sukulaisten kämpät kuntoon
- pro sisustaminen
Sekin kertoo paljon, että ohjelma on upotettu jonnekin LIV-kanavalle Sinkkulaivojen ja läskinpoltto-ohjelmien väliin, eli ei kovin kaksinen pläjäys.
MTV 3 ei enää huolinut tätä formaattia, kun yritivät sitä sinne kaupata.
Oma suunnittelutoimistokin vietti hiljaiseloa ja jotain piti keksiä.
Olisivat nyt edes laatineen kunnon kässärin, eivätkä yrittäneet ratsastaa
menneellä maineella joka osottautui silkoksi.- Liikaa kitkeräää???
Kuule, ei se edellinenkään maikkarilla ollut vaan nelosella. Ja liv kanavassa ei ole mitään vikaa. Siellä pyörii nyt Kirstie Allsoppin sarjaa ja se ei kuule ole mikään pilipali ohjelma saati Kirstie ei ole mikään tyhjäntoimittaja idiootti.
Kyllä on taas niin kateudesta pursuvat mielipiteet kuin olla ja voi.....säälittävää ihan oikeesti.......ei voi muuta sanoa.
Mene siäkin ulos nauttimaan auringonpaisteesta ja lopeta se sitruunoiden syöminen. - rivermaisonia huh hu
Liikaa kitkeräää??? kirjoitti:
Kuule, ei se edellinenkään maikkarilla ollut vaan nelosella. Ja liv kanavassa ei ole mitään vikaa. Siellä pyörii nyt Kirstie Allsoppin sarjaa ja se ei kuule ole mikään pilipali ohjelma saati Kirstie ei ole mikään tyhjäntoimittaja idiootti.
Kyllä on taas niin kateudesta pursuvat mielipiteet kuin olla ja voi.....säälittävää ihan oikeesti.......ei voi muuta sanoa.
Mene siäkin ulos nauttimaan auringonpaisteesta ja lopeta se sitruunoiden syöminen.Tämä herra on sitten itse Aurinkokuningas ja lahja meille yksinkertaisille, kitkerille/katkerille! hahhah, salli mun nauraa.
Kaikki pitäisi niellä suuresti ihaillen, mitä tämä suunnittelija meille eteen työntää ja vielä kiittää sekä pyytää anteeksi omaa mauttomuutta kun ei ymmärrä kaikkia hienouksia mitä nero meille esittelee.
Aivan peruskamaa nämä suunnitelmat joita väkertää, vain esittely superlatiiveineen ja egon kohotusriitteineen nostavat ne arvoon, jota eivät ansaitse.
No, kyllähän ne jossain Itiksessä katsovat silmät soukkana, että kyllä se osaa, mutta tosiasiassa suunnitelmat ovat perus kauraa.
Ei muuten homma häiritse, uskokoon ken haluaa, mutta tuo alleviivattu ylimielisyys ja besserwissermäiset repliikit ällöttävät. - Teeppä oma ohjelma
rivermaisonia huh hu kirjoitti:
Tämä herra on sitten itse Aurinkokuningas ja lahja meille yksinkertaisille, kitkerille/katkerille! hahhah, salli mun nauraa.
Kaikki pitäisi niellä suuresti ihaillen, mitä tämä suunnittelija meille eteen työntää ja vielä kiittää sekä pyytää anteeksi omaa mauttomuutta kun ei ymmärrä kaikkia hienouksia mitä nero meille esittelee.
Aivan peruskamaa nämä suunnitelmat joita väkertää, vain esittely superlatiiveineen ja egon kohotusriitteineen nostavat ne arvoon, jota eivät ansaitse.
No, kyllähän ne jossain Itiksessä katsovat silmät soukkana, että kyllä se osaa, mutta tosiasiassa suunnitelmat ovat perus kauraa.
Ei muuten homma häiritse, uskokoon ken haluaa, mutta tuo alleviivattu ylimielisyys ja besserwissermäiset repliikit ällöttävät.Ihanaa että olet parempi kuin Marko.....sääli vaan, sullapa ei ole omaa ohjelmaa ja Markollapa on. Revi siitä kateellinen ääliö.
Jos olet niin helvetin hyvä ja pätevä, niin teeppä oma ohjelma sitten. Ei taida kantti riittää eikä taidotkaan.........hehheeeee - I rest my case
rivermaisonia huh hu kirjoitti:
Tämä herra on sitten itse Aurinkokuningas ja lahja meille yksinkertaisille, kitkerille/katkerille! hahhah, salli mun nauraa.
Ei muuten homma häiritse, uskokoon ken haluaa, mutta tuo alleviivattu ylimielisyys ja besserwissermäiset repliikit ällöttävät.Hommaappa itsellesi ensin sisustusarkkitehdin titteli, niin on sitten asiaa ruveta määkimään..........muutoin on tulkittava pläjäyksesi ihan kateellisen panetteluksi ja todettava sinut luuseriksi.
- toisten elämä
Teeppä oma ohjelma kirjoitti:
Ihanaa että olet parempi kuin Marko.....sääli vaan, sullapa ei ole omaa ohjelmaa ja Markollapa on. Revi siitä kateellinen ääliö.
Jos olet niin helvetin hyvä ja pätevä, niin teeppä oma ohjelma sitten. Ei taida kantti riittää eikä taidotkaan.........hehheeeeeMistä moinen agressiivuus, ystävä hyvä.
Minua estää ainoastaan itsekritiikki tekemästä tuon tasoista ohjelmaa, ei muu.
Aurinkoista ja iloista päivää;) - jolldie
joo,en itsekkään tajua kuka vielä jaksaa katsoa tätä markoa...kuuluu samaan sarjaan kuin bjurströmit,nykäset ja muut pikku julkkikset...kun ei vaan kiinnosta. Asiansahan hän osaa,mutta häntä jo liikaa näyetty telkussa.
- Verenpaine
Teeppä oma ohjelma kirjoitti:
Ihanaa että olet parempi kuin Marko.....sääli vaan, sullapa ei ole omaa ohjelmaa ja Markollapa on. Revi siitä kateellinen ääliö.
Jos olet niin helvetin hyvä ja pätevä, niin teeppä oma ohjelma sitten. Ei taida kantti riittää eikä taidotkaan.........hehheeeeeMarko hyvä, rahoitu.
- tyrthtghgfhgh
Taitaa homoksi haukkujat olla vähän epävarmoja omasta suuntauksesta..
- ei lasta ei kakkaa
Ihme piruilua kolmen lapsen olevan lestatyyliä. Oma hoonauksensa ei tuota yhtään lasta...
- tyylikästä jälkeä
Ihanaa että Marko tuli takaisin On paras
- Ylellistä
Lopetin siinä kohtaa katsomisen, kun oli keksinyt suunnittella perheen keittiöön kaksi astianpesukonetta. Itsellä kun ei oo varaa ensimmäiseenkään. Olen kateellinen rikkaille perheille, joilla on varaa johonkin sisustussuunnittelijaan.
- Tietämätön
Onko tämä Marko jotain niitä Big Brother julkkiksia?
- Kuka???
Marko Paananen... en ikinä ole kuullutkaan, onko tää se homppeliini joku esteratsastaja Marko mikä lie?
- faktaa kehiin
Missäs tämä paananen on opiskellut. Kun itseään nimittää sisustusarkkitehdiksi. Suomessa on yliopistotutkinto, mutta on jäänyt epäselväksi mikä tutkinto markolla oikein on.
- vofvof
Googlesta löytyy vastaus. Ja ap:lle: En minäkään.
- faktaa kehiin
Eipäs olekaan yliopistotutkinto, vaan Taideteollisen korkeakoulun tai Lahden muotoiluinstituutin. Silti kiinnostaa tuo vertailtavuus. Kun arkkitehti on kuitenkin Suomessa arvostettu titteli.
Vai saako itseään nimittää millä nimikkeellä vaan. No, onhan meillä yksi pätemätön historioitsija ja voisihan sitä itsekin olla tohtori. - miksei olisi
faktaa kehiin kirjoitti:
Eipäs olekaan yliopistotutkinto, vaan Taideteollisen korkeakoulun tai Lahden muotoiluinstituutin. Silti kiinnostaa tuo vertailtavuus. Kun arkkitehti on kuitenkin Suomessa arvostettu titteli.
Vai saako itseään nimittää millä nimikkeellä vaan. No, onhan meillä yksi pätemätön historioitsija ja voisihan sitä itsekin olla tohtori.Se on sisustusarkkitehti.
- anne
se on DIY
- Uusi koti
Minä! Ja sehän kävikin meillä!!
- Marko Painava
Miksi tuo Marko on noin läski?
- uuuuuuuui
Marko on opiskellut pelkästään Usassa tuon tutkinnon, Usassa se suoritetaan kun siitä viitsii maksaa ja tietääkseni on lyhyt tutkinto, eli siis aivan jotain muuta kuin vastaava suomalainen.
Marko on muuten tosi paljon
-vanhentunut
-lihonut
-hiuksia lähtenyt
-silmänaluspussit tulleet tosi isoiksi
Eipä meinannut enää tuntea- tyhmä oot
No eipä mennä ulkonäköön, ihminen vanhenee minkäs sille voi, joka ikinen muuttuu ellei leikata, sitten kun joku vanhnee luonnollisesti sekään ei ole hyvä, mikä on hyvä leikattu koli vai luonnollinen rupsahdus. Ei sellaista tähteä olekaan joka ei vanhene ja kuul säkin. Tyhmät arvostelee muiden ulkonäköä, ei fiksu,,
- ammattimies-
Ainut suomalainen sisustaja mitä voi kutsua ammattilaiseks. Jos olisin miljonääri niin palkkaisin markon heti sisutamaan. Ei voi kun ihailla kun mies muutamasta vihjeestä osaa tehdä juuri sellaisen lopputuloksen kun asiakas haluaa. Siinä on vielä pitkä matka muille TV-sisustajille kuljettavanaan.
- Isoveli valvoo
Joo eikös hän ollut BB talossa 2009 tai 2010?
- Sydän lyö pum pum pum
Isoveli valvoo kirjoitti:
Joo eikös hän ollut BB talossa 2009 tai 2010?
Eikös se Marko ollut jonkun suomalaisen mieslaulajan salarakas?
- dv,df
T.i.l.a.:n Marianne on mielestäni yhtä hyvä.
- ihan paras
dv,df kirjoitti:
T.i.l.a.:n Marianne on mielestäni yhtä hyvä.
Marianne oli täydellinen.mikä taju laittaa upeeta.
- Voi EläMätä....
Tosi surullista että on niin hirveästi ihmisiä jotka katsovat joitain halvatun sisustusohjelmia ja joille joku tv-kasvo on oikea ongelma tässä maailmassa. Herätkää, pahvit. Kiitos.
- aurinko paistaa
Näemmä kiinnostaa sinuakin;)
Ongelmiahan riittää tässä maailmassa, mutta en usko että joku tv-kasvo on ongelma kenellekään.
Se vain tahtoo olla niin, että jos joku pullistelee ja melskaa, niin se herättää ihmisissä reaktioita.
Luulen, että tälläkin tv-kasvolle olisi ongelma, jos kukaan ei noteeraisi millään tasolla.
- Rva Marko Sillanpää
Marko on lihava hinaaja.
- eikö ymmärrä?
Hyvä tietysti, että Marko provosoi keskustelua uusien asuntojen suunnittelusta. Odottaisi vain hieman syvällisempää otetta. Ei oikein vakuuta, että kommentti on "vieläkö enemmän pitäisi asunnoista maksaa". Tai että "Suomessa ollaan 20 vuotta jäljessä asuntojen rakentamisessa".
- kallis jätkä
Totta puhut. Hyvin itserakas ja omanarvontuntoinen, levee jätkä.
Teuvo Loman osaa todella tehdä hyvännäköistä jälkeä, joka ikinen hima jonka Teuvo on laittanut...ei voi kun sanoa- taas se onnistui, on tosi nätti- ja on vielä vaatimaton ja sitä on aina potkittu ja ivattu, tosi kiva kun teuvolla menee nyt hyvin ja saa jo arvostustakin. vaatimaton mies ja kultainen.
Todella mikä kukko tunkiolla tuo marko, työn jällki harvoin ollut kummoinen.sillä on ihan joku ihme oma leima siinä duunissa.
Emme tahtoneet telkkuun häntä.- saa tykäätä
Makunsa kullakin ja jokaisella oikeus OMAAN makuunsa, ei tarvitse alkaa väkisin muuttamaan makuaan siksi että joku toinen on eri mieltä.
Itse en haluaisi Teuvoa sisustamaan - värivalintojen vuoksi esim - mutta ottaisin Markon heti suunnittelemaan ja toteuttamaan. - Marko on vaan hyvä
saa tykäätä kirjoitti:
Makunsa kullakin ja jokaisella oikeus OMAAN makuunsa, ei tarvitse alkaa väkisin muuttamaan makuaan siksi että joku toinen on eri mieltä.
Itse en haluaisi Teuvoa sisustamaan - värivalintojen vuoksi esim - mutta ottaisin Markon heti suunnittelemaan ja toteuttamaan.Samoin. Se sentään kuuntelee asiakasta.
Ja nyt viimeksikin järkevä kodinhoito huone ja vaatehuone!
Huomaa, ett se osaa jenkkiläisestä suunnittelusta ottaa ne parhaimmat ideat ja tuoda ne tänne.
Jenkeissä meinaan kaikki on suurta, jopa huonekalut.
Siellä ei ole tämmösii pienii räpellyksiä, kuin täällä.......ja paljon ihanaa rekvisiittaa.
Ei siis mitään oksettavia muovihärpäkkeitä, jotka kelpaa kehä kolmosen ulkopuolelle, vaan esim näyttäviä lasi maljakoita!
Ol kiva huomata, ett ikeaan kin on tullut jo tuollaista isoa juttua. Maljakoissa siis!
Mä en lakkaa ikinä ihastelemasta jenkeissä noit yksityskohtia , viimeksikin ostin aivan mielettömät kynttilän jalat sieltä.
Ei ole euroopassa näkynyt samanlaisia!
- åsle.
Itse suhtauduin Teuvoon aluksi epäilevästi, mutta se mies jos kuka osaa sisustaa!
Marko on täys tumpelo Teuvon rinnalla.
Lisäksi Teuvo ei kerskaile eikä ole olevinaan jotain suurta ja ihmeellistä, kuten Marko.
Marko ulos telkusta LOPULLISESTI, Teuvo tilalle!
Uskon että Marko heitetään telkusta ulos, koska takuulla sille omalle typerälle sarjalleen ei riitä katsojia.- Teukka on.....
Ei, teukka ei kerskaile.
Se haukkuu kaikki, jopa asiakkaat ja niiden sistustusmaun.
Joka on ihan oikeesti täysin ammattitaidotonta ja no class.
Niko on fiksu, kun osaa pitää suunsa kiinni! Propsit siitä sille!
- lady love
Se että Marko sanoo että häntä on rahalla koitettu saada ruutuun nyt on mitä HÄN sanoo!
- Mrs Lotharess
Markot on ihaniiiiii. Hinaajiiii...
UIK UIK - !!!!
Ei voi olla ällöttävämpää katseltavaa kuin Marko Paanasen omahyväinen olemus ja naiselliset kikatukset. Menkööt takaisin Kaliforniaan!
Miten pojasta voi kasvaa niin naisellinen?
Voisiko syy olla: liikaa nais- ja tyttöseuraa lapsena.- mösjöömosse
Puhuu ja pyörittelee ja ääntää omituisesti. Se pyöreä sohva takavuosina oli Markon suunnittelun kukkanen. Kaikki on ah niin syvällistä ja merkityksellistä.
- Hyvä Marko
Marko osaa sisustaa ja on ammattilainen. Teuvo haukkuu aina ohjelmissansa seläntakana kaikkia (ettekö ole muka huomanneet?) , on kouluttamaton alalle ja se sisustusmaku...
- Marko on paras
Oon muuten huomannut ihan saman! Myötähäpeä on ihan hirveä kun kattoo sitä kiinteistökaisan ohjelmaa.....
Haukutaan tapetit
Haukutaan tapettien valitsija
Haukutaan kaisa
Hau hau ja hau......
Vois teukka kattoo ohjelmansa jälkeenpäin ja tehdä pikkasen huomioita ja myötähäpeä oli suuri viimeksi, kun katsoi Gokin haastattelua. gok oli AMMATTILAINEN ja yritti saada selvää möngerryksestä.
TEUKKA englannin tunneille siitä!
- HAH HAH-Paananen
Marko HAH HAH-Paananen on hyvin ylimielinen ja aikansa elänyt "sisustussuunnittelija". Marko haikailee samalla tavalla Jenkkilää kuin Tuksu ja tuputtaa jenkkityyliä, joka on hirveintä, mitä maa päällään kantaa.
Marko on elänyt "parhaat vuotensa" Jenkeissä ja Suomelle hänellä ei ole mitään annettavaa. Marko halveksii suomalaisia klassikoita, mikä on hyvin säälittävää.
Markon aika on jo mennyt. Suomessa on monin verroin parempia nuoria sisustussuunnittelijoita.
Markon kannattaisi katsoa itseään tv-ohjelmasta. Kun hän päästäää suustaan lauseen ja hahattaa heti sen jälkeen, se ei tee hänestä kovin uskottavaa.
"Olen Marko Paananen. Maailman paras suunnittelija. HAH HAH HAA HAH HAH HAA!" Tähän lauseeseen hahattelu kyllä sopii...- ylimiel. homppe.....
Kun ohjelman mainos tulee, kanava vaihtuu just
- Nähty on.....
ylimiel. homppe..... kirjoitti:
Kun ohjelman mainos tulee, kanava vaihtuu just
Jokaisen oma valinta.
Näkyy myös kämppien sisustuksesta ja sisustus mausta.....
Kehä kolmosen ulkopuolella on tunnetusti juntteja, joilla metsäsian maku. - aiku kiva
Nähty on..... kirjoitti:
Jokaisen oma valinta.
Näkyy myös kämppien sisustuksesta ja sisustus mausta.....
Kehä kolmosen ulkopuolella on tunnetusti juntteja, joilla metsäsian maku.ett tulit kertoon tän meille metsäsioille...Sulla puolestaan ei oo minkäänlaisia käytöstapoja,oi suuri hyvänmaun lähettiläs.
- Anonyymi
Hupaisaa kun monet heteromiehet ei ilkeä näyttää olevansa kiinnostuneita sisutuksessa ja joutuvat sitten asumaan kamalassa naisen sisustamassa kokovalkoisessa tai vaaleanpunaisessa. Monet naiset taas yrittää esittää miehekästä ja välttää kaikkea mikä mielletään naiselliseksi. Minusta on luonnollista että sisustaa oman asunnon käytänölliseksi ja mieleisekseen ja Marko osaa molemmat. Rahaa kuluu älyttömästi, mutta Suomessa sähkömiehet, putkimiehet jne rahastaa päivän hommasta kuukauden palkan.
- Anonyymi
"Sellainen homppelin oloinen sisustaja joka oli telkussa joskus viis vuotta sitten.
Valitettavasti sen naama näkyi tänään telkussa, laitoin toisen kanavan.
Ulkoisestikin jakkk, about 50 v, iso maha, silmäpussit, punainen iho ja kaljuuntuva hiusten kohdalta.
Mitä hittoa tommonen tuli taas pilaamaan telkkuiltoja."
mitä helvetin väliä jonkun ihmisen isolla mahalla on? en tajua.- Anonyymi
Isolla mahalla on väliä.
- Anonyymi
Ällöttävä ukko. Vuosia sitten suunnitteli asiakkaalle verhoista tehdyn katon. Seoli järkyttävä. On hyvä kuluttamaan kyllä rahaa remontteihin. Sitä palaa.
- Anonyymi
Onko Msrkolla vaimoa tai lapsia?
- Anonyymi
On ja useita...
- Anonyymi
Tyhmempää pölvästiä saa hakea.
- Anonyymi
En tykkää ohjelmasta Annen kaa typerää huutamista ja kijumusta!! Ja nyt tämä uusi👎! Markon tyyli vihreetä vihreetä!!
- Anonyymi
Monet haluavat hänet ja huutokauppakeisarin myös....!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032