SIJOITUSLASTEN KOKEMUKSIA?

mea3

Hei!

Kirjoitan kirjaa sijaislasten kokemuksista. Minut huostaanotettiin ollessani 5-vuotias. Lastenkodissa vietin neljä vuotta ja seurasin sivusta kuinka parhaat kaverit ympäriltä vähenivät, he saivat sijaiskodin! Minä jäin. Vihdoin minuakin tultiin katsomaan ja minut haluttiin ottaa mukaan...mutta kelpasinko lopulta sitten kuitenkaan?

Haluaisitko Sinä jakaa kokemuksesi sijaisperheessä, niin ne hyvät kuin huonotkin?

Pelkästään se, että lapsi huostaanotetaan, on jo järisyttävä kokemus, saatikka jos uusi perhe ei olekaan sitten se herran kukkaro.

Lohduttavaa olisi myös saada tarinoita onnistuneista sijoituksista! Luonnollisesti negatiiviset kokemukset ovat esim. mediassa enemmän pinnalla mutta kai niitä positiivisiakin löytyy...?

Voit kirjoittaa nimettömänä ja ilmoitan sinulle sähköpostilla jos käytän tekstiäsi kirjassani. Muokkaan teksteistä tarvittaessa sellaisia että niistä ei tunnista paikkakuntia tai henkilöitä. Kokemuksiasi voidaan käyttää kirjassa suoraan tai vaihtoehtoisesti katkelmia tai lyhennelmiä tarinastasi.

Itse luulin olevani lapsena maailman ainoa jolle tapahtuu tällaista.
Toivon ettei kenenkään tarvitsisi enää tuntea niin.

Jos kirjasta on apua,lohtua ja vertaistukea edes yhdelle, silloin olen onnistunut.
Kaunis kiitos jo etukäteen kaikille.

Mea

Tarinoita voi laittaa osoitteeseen:
sijaislapsena@gmail.com

Facebookissa löydyn nimellä Kokemuksia Sijoituslapsena - sivuani saa jakaa !

0

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        87
        1486
      2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        10
        1370
      3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        74
        1135
      4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        113
        1076
      5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
        Ikävä
        65
        1044
      6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        67
        908
      7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
        Maailman menoa
        251
        867
      8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        64
        854
      9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
        Ikävä
        32
        777
      10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        12
        701
      Aihe