Joskus kun olen laittanut koneen päälle ja se on käynnistynyt kunnolla, niin suurinpiirtein CD- levyaseman paikkeilta kuuluu joku naksaus noin kolmen sekunnin välein. En ole ko laitetta käyttänyt kuukausiin ja se on kunnolla kiinni.
Äänihän voi tulla muustakin osasta tietysti. Tuntuu kuin jotain yrittäisi käynnistää saamatta yhteyttä. Kyseessä HP:n läppäri n. 4 - 5 vuotta vanha. Alkaisiko olla jo tiensä päässä, kun kovalevykin pitää joskus melko äänekästä sirinää.
Onko kellään kokemusta vastaavasta?
Läppäristä omituisia ääniä
3
83
Vastaukset
Jos kovalevy on muuttunut aiempaa äänekkäämmäksi, se saattaa todellakin alkaa olla tiensä päässä. Sen voi ehkä vaihtaa uuteen. Olen vaihtanut yhteen v. 2006 mallin läppäriin kiintolevyn, mutta se oli Toshiba. Operaatio oli melko helppo ja halpa, käyttöjärjestelmä piti asentaa uudestaan DVD:ltä joka oli tehty aiemmin.
Tuollaiset naksuvat äänet tulevat lähes poikkeuksetta kiintolevystä. Levy alkaa olemaan tiensä päässä. Levyn vaihtaminen ei ole mitenkään vaikea operaatio, HP:n koneissa levyyn pääsee käsiksi pohjan tai kyljen kautta. Riippuu koneen mallista.
- Laita siihen
ssd levy niin vanha koneesesi saa uutta potkua ja pidempää elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266