Hei!
Olen jonkin aikaa etsinyt uutta tallia missä voisi jatkaa ratsastus harrastusta ja tuomarinkartanon ratsastusopisko näyttää minusta kaikista kiinnostavimmalta (netti sivujen perusteella).
Sivujen perusteella tallilla näyttää olevan todella pätevät ja tasokkaat opettaja(?) ja tallia muutenkin näyttää kivalta paikalta,
Voisiko joku kuitenkin kertoa minulle lisää tuomarinkartanon opistosta, mielipiteitä?
Olen aikuinen jo monta vuotta ratsastanut :)
Tuomarinkartanon Ratsastusopisto
4
181
Vastaukset
- Kiinnostunut!
?? eikö kukaan tiedä kyseisestä tallista mitään? Mielipiteitä kaivataan edelleen kyseisestä tallista :) !
- Opisto (:
Itse ratsastan opistolla, ja tykkään kovasti. Opettajat aika tiukkoja, mutta sen parempi. Tykkään kovasti, enpä muuta osaa sanoa. Kannattaa ehdottomasti tulla kokeilemaan!
- opisto <3
Ja opettajat kyllä ovat tasokkaita, sitä en kyseenalaistaisi. Hyvä tallihenki ja ryhmät mukavia, siisti talli ja kisaaminen mahdollista helposti, omia este ja koulu hsrjoituskisoja, kaikkea mukavaa :)
- Ageo
Voiko tuomarilankylänratsastuskoulusta vaihtaa opistolle
Kun kiusaamista on ja onko hoito hevosia mahdollista saada? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076