Olen pitänyt salaisuutta sisälläni kaksi vuotta. Kohta on pakko kertoa pettävän naapurin vaimolle, ja jokaiselle vastaantulijalle, minkälainen tämä unelmien mies oikein on.
Salaisuus
4
619
Vastaukset
- mölöttäjä
ookkonää pettävän naapurin salarakas? :)
- Kerro vaan
ensin sille pettävälle miehelle mitä aiot tehdä, se selkeyttää varmasti sen ajatusmaailmaa ja saattaa kenties huomata mitä on menettämässä.
- Glda
Älä pidä sisälläsi. Itselläni juuri sellainen tilanne että tuntuu vahvasti siltä että asiat ei ole niinkuin näyttävät olevan mutta todisteita minulla ei ole. Lisäkisi tiedän puolisoni olevan niin "pokka" että ei varmaankaan kauheasti peittele tekemisiään muiden silmissä vaan esittää tilanteen olevan jotain muuta. Hän työnsä kun on sen luonteinen että ihmisiä tavataan paljon. Kerro ihmeessä jos tiedät, harhaluulot pidä sisälläsi. Totuus kirpaisee varmasti kuulijaa mutta myöhemmin kiittää. Valheessa eläminen ei ole kenenkään etu.
- Lähistöllä tapahtuu
Eipä nämä harhaluuloja ole, vaan ihan totista totta. Kuinka sitä nyt toisten liittoa voi mennä sotkemaan kun juuri ostivat talon. Ensin siis yritti saada minut sänkyyn (johon en suostunut) ja sotkea mun parisuhteen (miehenkin tietää) ja sitten osti talon puolisonsa kanssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229