Tässä on varmaan joku tämmöinen kohtaamattomuusongelma. Nelikymppisen kaikki normikriteerit täyttävän miehen on aivan :tanan vaikeaa löytää uutta rouvaa. Tongittu on baarit, netti, työpaikat, kirjasto, kauppa ja punttisali. Onko vielä joku paikka mihin voi mennä?
Käy joku ihan norminainen jolla on sydän paikallaan. Saa olla lapseton tai hiekkalaatikkoikäisten äiskä. Tai murkkuikäisten, ihan miten vaan. Pitkä tai lyhyt tukka. Puhuisi suomea tai vietnamia, kunhan jotain. Tekisi normipäiviä töissä ja asuisi jossain normikämpässä. Kiukuttelisi välillä ja minä saisin lepyttää. Kihnuttaisi kainalossa ja kertoisi juttuja. Ottaisi lasin vinettoa ja tuulihattuja. Tykkäsi saunoa ja nukkua kainalossa.
Kapakoissa tulee hilluttua jonnin verran mutta ei sitä vittu aina jaksa. Täynnä viisikymppisiä kotkia ja sitten niitä kolmevitosia lapsentekijöitä. Lapset on ihan ok, mutta minä en niitä enää tee, on jo.
Sanokaa nyt helvetissä mistä teitä löytää? Pitääkö tulla kotoa hakemaan ja jos niin mistä? Pitääkö puhua pehmoja vai rosoisia? Pitääkö hönkiä korvaan vai olla läpiasiallinen? Kertokaa nyt ettei tartte arvailla.
eikö 4-kymppistä naista löydy mistään, eikö?
12
272
Vastaukset
Ei ole tarkoitus vääntää veistä haavassa, mutta silti minusta aina tuntuu kuin eläisimme jossain rinnakkaistodellisuudessa. Koska ainakin Helsingissä noita tuntuu oleva pilvin pimein.
Mutta jos ei vielä noista mainitsemistasi paikoista ole löytynyt, niin kokeile kansanopistoja ja erilaisia kulttuuririentoja. Niissä on paljon naisia eikä lähes laisinkaan miehiä kuin korkeintaan vaimojensa pakottamina.- ....................
Täällä yksi 42v nainen. Löytyy tänään illalla juurikin baarista.. ;) Aika lailla kaikki nuo kriteeri täyttävä.
- Nainen 42
Älä viitsi väittää, että sinulle nelikymppinen kelpaisi. Minä en ainakaan ole kelvannut enää kenellekkään eroni jäkeen-, joka tapahtui 13 vuotta sitten.
Ensin olin yksinhuoltaja ja siksi siis epäkelpo.
Nyt on lapset mailmalla ja nytpä olenkin sitten liian vanha ja siksi epäkelpo.
Olen myös kymmenen kiloa ylipainoinen liikunnasta ja ruokavaliosta huolimatta ja siksikin ERITTÄIN epäkelpo kenellekkään.
En enää välitä. En enää edes kaipaa ketään, koska epärealistisista unelmista tulee vain paha mieli. Hukutan yksinäisyyteni työhän ja harrastuksiin, jotta voin unohtaa vastakkaisen sukupuolen kokonaan. - it's a sportdate?
Minut voi kohdata keskustassa juoksulenkillä, muttei kylläkään baarissa :) Jos harrastat juoksemista niin tavataan huomenna välillä Kauppatori-Kaivopuisto, joskus 12 aikaan? Tunnistat minut iloisesta hymystä ja hitaasta hölkästä ;) (tosin taisin tänäänkin ohittaa muutaman nuoremman naisen..) ja ikäähän on siinä 40 tai vähän yli.
- Callehin
Hitsi vieköön, olen puoli tuntia myöhässä sitten :(
Juoksemista harrastan kyllä mutta tossut taitavat pysyä kaapissa vielä hetken. Laitan flatasukset takaluukkuun, hurautan tuohon Espoon rantaan ja hankin hiihdellen väriä naamaan.
Nähdään toisen kerran! - it's a sportdate?
Callehin kirjoitti:
Hitsi vieköön, olen puoli tuntia myöhässä sitten :(
Juoksemista harrastan kyllä mutta tossut taitavat pysyä kaapissa vielä hetken. Laitan flatasukset takaluukkuun, hurautan tuohon Espoon rantaan ja hankin hiihdellen väriä naamaan.
Nähdään toisen kerran!No voi hitsi :) Olin melkein tulossa Espoon jäille nauttimaan aurinkoisesta päivästä ystäväni kanssa, mutta siirtyi toiseen kertaan. Toivottavasti oli mukava hiihtolenkki! Itselleni on vähän liian kylmä ulkohölkkäilyyn, joten suuntaan sittenkin salille.
- Callehin
it's a sportdate? kirjoitti:
No voi hitsi :) Olin melkein tulossa Espoon jäille nauttimaan aurinkoisesta päivästä ystäväni kanssa, mutta siirtyi toiseen kertaan. Toivottavasti oli mukava hiihtolenkki! Itselleni on vähän liian kylmä ulkohölkkäilyyn, joten suuntaan sittenkin salille.
Ihana lenkki, etten sano. Jäin rantakuppilaan syömään ja olin luottavainen että kyllä sitä romantiikkaa vielä löytyy meille kaikille, uskokaa vaan.
Hiihtäjän pipo piti pistää pyörimään, sen verran kuuma tuli siellä De Lux -auringonpaisteessa:) Paistoiko päivä punttikselle? - it's a sportdate?
Callehin kirjoitti:
Ihana lenkki, etten sano. Jäin rantakuppilaan syömään ja olin luottavainen että kyllä sitä romantiikkaa vielä löytyy meille kaikille, uskokaa vaan.
Hiihtäjän pipo piti pistää pyörimään, sen verran kuuma tuli siellä De Lux -auringonpaisteessa:) Paistoiko päivä punttikselle?:) no päivä paistoi matkalla sinne ja takas. Ihana piristävä paiste! Olitko Matinkylän rannan kuppilassa? Siellä seuduilla ihmiset ovat mielestäni avoimempia puhumaan myös vieraille, joten en ollenkaan ihmettele positiivista kommenttiasi romantiikasta :) Kevättä ilmassa.
- dreams come true
Minut voi hyvinkin kohdat lenkillä tai sitten vaikka tansseissa tai tanssikurssilla, jonne suuntaan huomenna, harvemmin enää baarissa.
Tällä hetkellä vietän myös suhteellisen suuren osan vapaa-ajastani rakennustarvikeliikkeissä asuntoni remontin vuoksi. Tänäänkin meni melkoisesti aikaa kun pähkäsin, millaisen lattian haluan - valitsematta kuitenkin jäi! Miehinen näkökulma asiaan on tervetullut.
Ikää on tarkalleen tuo 40 ja lapset tehty. - Elämä on...
Kirjoituksesi "osui ja upposi". Itsellä vähän samanlaisia ajatuksia, mistä niitä tavallisia, normaaleja samanikäsiä miehiä löytää. Lieneekö kyse vain kohtaamattomuusongelmasta...
Olen 40 eronnut, iloinen ja positiivinen nainen. Jonkin verran baareissa tullut käytyä, siellä tuntuu kyllä olevan näitä kolmekymppisiä miehiä,eli missä ovat kaikki oman ikäiset miehet?
Täytyy vain uskoa ja toivoa, että vielä se oma kulta löytyy. Ainakin sinun kirjoituksesi perusteella luulisi kiinnostuneita löytyvän. Callehin, vaikutat tosi ihanalta mieheltä. :) Kirjoituksesi nosti hymyn huulille. Varsinkin tuo lause "Kiukuttelisi välillä ja minä saisin lepyttää" :) Varmasti sinusta kiinnostuneita naisia löytyy paljonkin.
- Jepen Emäntä
Tjaa..minä tuskailen sellaisen asian kanssa kun raitista ja rehellistä 4-kymppistä miestä on niin tuskasen vaikea löytää. Sellaista joka ei heti juokse muitten naisten perässä itsetuntoaan pönkittämässä.
Juoppoja löytyy, passattavia ressukoita löytyy, mutta ei sellaisia miehiä jotka tykkää ihan tavallisista asioista ja pärjäilee itsekseenkin ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864