Vieläkö löytyy "vanhanaikaista" aitoa pystykorvalinjaa? Aikomuksena hankkia pentu, kun sopiva sellainen löytyy. Koiralla toivotaan olevan jäljellä aitoa luonnetta, isännän repulle ei vierailla asiaa;) Tykättäis, että koira ei olisi ihan pikkurimppana vaan jämäkämpi omilla jaloillaan seisova tyyppi. Lintua haukkuva vietti vahvana.
Jos tunnistat tyypin ja tiedät mistä kenneleistä voisimme aloittaa etsimistä, voisitko antaa vinkin?
Koiran hankinnalla ei kiire, koti on maalla ja metsämiehelle koiraa etsitään.
Suomenpystykorva urospentua etsitään
Kultahäntä
1
99
Vastaukset
- punanen koera
itellä on just tuommonen koera.. ite oon sitä mieltä että nykyään liian monet urokset on narttumaisia ja lepsuja rakenteeltaan ja luonteeltaan.. tuolta kuusamon suunnalta ainakin omani löysin, mutta sieltä ei taija enää pentuja tulla, samalta emältä ainakaan.
Itekki oon miettiny että mistä sitä saisi samanlaisen kun nykysestä aika jättää, vai pitäsikö sitä astuttaa joku narttu omalla koiralla ja ottaa siitä pentu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309