Joku hörhö väittää täällä aina välillä, että kirkkoon kuuluu vain ne jotka uskovat siihen. Kaveripiirissä ja sukulaisissani suurin osa on sellaisia jotka ovat ateisteja, eivät usko vähääkään kirkkoon, mutta siitä huolimatta kuuluvat siihen. On täysin väärin sanoa, että kirkosta eroavat vain ateistit. Toki varmaan suurin osa kirkosta eronneista on ateisteja, mutta tiedän myös monia sellaisia jotka eivät millään muotoa ole ateisteja, mutta kirkko, ja sen opit ovat heistä niin vastenmielisiä, että he eroavat kirkosta juuri siksi.
Kirkkoon kuuluvat ovat ateisteja
karppa.
2
69
Vastaukset
Minun on todella todella vaikea ymmärtää kirkkoon kuuluvia ateisteja... Mutta niitä on paljon... Gallupeissa sen aina näkee että ateisteja ja agnostikkoja on paljon enemmän kuin mitä kirkon jäsenmäärä antaisi ymmärtää.
- Erotkaa, pöljät
Kirkkoon kuuluva ateisti on täysi pöljä. Vähän sama kuin kommari kuuluisi kokoomukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358