Miksi ilmaiseksi bussissa kun lapsi ei rattaissa vaan ostokset ?

Kertamaksu

Eikö se ollut lapsen turvallisuuden takia , kun ei tarvinnut maksaa.. Nyt tänäänkin kaksi isää kuskasi sapuskoita rattaissa ei siihen lapsi enää mahtunut istumaan käveli bussiin itse .
Vai 2 rattaat maximissaan bussiin tänäänkin yritti ängetä 3 . Onneksi oli viksu kuski Malmi -Vuosaari 78 linjalla eikä lähtenyt ajamaan kolmet kyydissä keskiosasta ei olisi päässyt ulos . Kuskin piti melkein soittaa poliisit paikalle. Ennenkuin ulkolainen ymmärsi poistua bussista rattaineen.

3

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rattailija

Kyllä sen tenavan mun mielestä pitää istua rattaissa. Itsellä pari tenava ja aina istuneet rattaissa. Luulen että on ilmaista sen vuoksi, ettei vanhemman tarvitse jättää lasta yksin vaunuihin mennessään maksamaan kuskille. Ja aiheuttaisi ahtaassa bussissa käytävällä änkeämistä.
      Olen myös itse huomannut, että varsinkin maahan muuttajat käyttävät tätä ilmaisena bussimatkana.. Vaunuihin välillä ängetty jo kouluikäinen muksu, että päästään ilmaiseksi.

• nanny2

Jos menet etuovista lapsen kanssa maksat. Keskiovista rattaiden kanssa et maksa. Lapsen ei tarvitse istua rattaissa. Koskee alle 7-vuotiaita. siinä teille kadehdittavaa. Lukekaa älkääkä esittäkö mutua. Kaverillani oli 4-vuotias isokokoinen lapsi, joka oli vielä sairas eikä jaksanut kävellä pitkiä matkoja. Aina joku "musta tuntuu" oli mäkättämässä väärinkäytöksistä. busikuskit ottavat monesti useammat rattaat. Se on palvelua se. Max kahdet on myös "musta tuntuu" sääntö. Bussikuski voi olla ottamatta yksiäkään, jos hän pitää sitä turvallisuus riskinä.

• Ei kade

Riippuu bussista montako voi ottaa välillä mahtuu vain yhdet joskus kolmet riippuu vaunujen koosta myöskin .
      Ei ole mitään palvelua jos ylimääräiset rattaat bussissa käytävällä.
      Vain merkatulla paikalla saa kuljettaa käytävää ei saa tukkia rattailla , rullaattorilla , pyörätuolilla.
      Kuski saa sakot jos on ylipaikalla ,
      Tukkii ulos käynnin hätätapauksissa ota selvää. Laki muuttui ei henkilöautossakaan saa enää olla ylimääräisiä vain rekisteriin merkitty määrä. Ylittää ja sattuu poliisi paikalle se on sakot ja ylimääräinen joutuu poistumaan kyydistä.
      Turvallisuus ennen kaikkea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7435
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4585
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4485
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2666
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2312
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2303
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe