Hei. Tietääkö kukaan mitä pitäisi syödä ennen ja jälkeen pyörämatkan joka on n. 49km. En ole mitenkään liikunnallinen, mutta pyöräily sujuu helposti pitkiäkin matkoja. Olen ihan pihalla näistä urheilujutuista, joten en käytä proteiinipatukoita tai mitään juomia. Pituutta 160 ja painoa 52, jos vaikuttaa...
Palautus ruoka 49km jälkeen?
aivanpihalla1
3
167
Vastaukset
- Bffohflckjfnfl
Syö vaikka banaani ja heraproteiinia 20g veden kanssa.
- pers o nal rainer
49 km... Ja millaisella intensiteetillä? Neljän tunnin rypistys vai kahden tunnin?
Jos se on vaikka kova polkutreeni. Ennen polkemista vaikka ruisleipää voilla ja leikkeleellä, kahvi sekä pari vihertävää banaania. Polkemisen jälkeen pari ruskeampaa banaania ja maitoa. Sen jälkeen kunnon ruoka. - personaalitreenaaja
Itse ottaisin myös ennen treeniä amfetamiinia ja sit treeninjälkeen hitaita. Pilvee, bameja ja relaksantteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319