Vanhoja rintamamiestalon ikkunoita valkoisin pokin.
En saanut laitettua kuvaa, voin lähettää sähköpostiin.
Nummi-Pusula
Hinta: 10,00e/kpl
Yhteystiedot: anjalak@suomi24.fi
O: VANHOJA IKKUNOITA
5
297
Vastaukset
- tomaattejatomaatteja
Hei, vieläkö sinulla on noita ikkunoita? Minkä kokoisia ja kuinka paljon?
On ne tuolla liiterin ylisillä. Otin niistä syksyllä mittojakin, mutta en muista mihin laitoin ne=)
Siellä on normi kokoisia ikkunoita ainakin kymmenkunta... muutama pieni myös.
En nyt ehdi sinne niitä mittailemaan, mutta jos viikonloppuna kiipeän sinne...- tomaattejatomaatteja
anjalak kirjoitti:
On ne tuolla liiterin ylisillä. Otin niistä syksyllä mittojakin, mutta en muista mihin laitoin ne=)
Siellä on normi kokoisia ikkunoita ainakin kymmenkunta... muutama pieni myös.
En nyt ehdi sinne niitä mittailemaan, mutta jos viikonloppuna kiipeän sinne...Kiva juttu. Laitan sinulle sähköpostiin oman osoitteeni, niin laitatko kuvankin tulemaan kun sanoit tuolla ylempänä että sellainen olisi saatavilla.
- juhvi21
Mulla olisi kerrostaloista purettuja ikkunoita, stanttukokoisia, isoja ja pieniä, kunhan joku hakis pois. Hinta yht 100.-itse hakien (kymmenittäin).. p.0405666663/jussi.
- tomaattejatomaatteja
Taitaa olla jo vähän liikaa yhteen tai kahteen kasvihuoneeseen... Ja mielummin noita vähän kapeampia hakisin, siis alle metrin levyisiä. Missäpäin ikkunat olisivat jos tulisi katsomaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190