Hei toverit. Mistä baareista Oulussa löytyy parheiten hieman vanhempaa (30-50 v) yhden yön seuraa? Kuinka helposti yleensä kypsemmät leidit antautuvat seikkailuille?
Mistä Oulusta yhden yön juttuja?
5
703
Vastaukset
- Hyvä kysymys
Vastausta en tiedä (kiinnostaisi kyllä), mutta vasta tuli telkkarissa joku ohjelma, jossa kerrottiin Oulussakin olevan jopa maksullista tarjolla. Mistähän sitä edes löytäisi?
- Mies Oulusta
Miksi neuvoisin sinua? Eihän Jokeripelaajatkaan anna pelivinkkejä Kärpän pelaajille.
- voksu100
Kylli-tädille terveisiä
- Etsivä löytää
No vaikka Gloriasta ja Jumprusta ainakin 30-35 vuotiaita. Yhden baarimikon oon kuullu kertovan et heleposti lähtee kypsemmät naiset nuorten miesten mukaan, osa jopa innosta kiljuen :)
- juu9
Nämä perus lihatiskit: Gloria, Kaarle ja Tähti.. Olen kuullut myös runsaasti huhuja että Petrellistä puhutaan "aikuisten karkkikauppana" joista yhdenillanjuttuja irtoaa helposti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319