Vasta välilaskulla koneeseen nouseminen

MMMMM

Tietääkö joku, onko koneeseen mahdollista nousta ensimmäisen kerran vasta välilaskun aikana? Eli tilanne on se, että pitäisi lentää Suomesta Finnairilla Brysseliin. Huomasin, että reissu tulee halvemmaksi, jos lentää Turusta Helsingin kautta Brysseliin. Eli Voinko nousta koneeseen vasta Helsingissä? Minulla on vain käsimatkatavarat, eli mitään laukkua ei tarvitse ruumaan saada.

11

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Finnairin tiedotus

Olemme ulkoistaneet keskustelupalsta-asiakaspalvelumme virolaiselle eesti69.ee palveluntarjoajalle. Olkaa ystävällinen ja kääntykää kyseisen sivuston puoleen. Google Translatoria käyttämään koulutetut asiakaspalvelijamme auttavat teitä siellä.

Suitsutamine kahjustab tervist!

• Ain't gonna happen

Ei tuo varmaankaan ole vain välilasku, vaan siinä vaihdetaan myös konetta. Ja vastaus on, että et voi. Jos ostat lentolippusi välille Turku-Brysseli via Helsinki, niin silloin nouset koneeseen Turussa. Jos yrität koneeseen Helsingissa lipulla, jonka ensimmäinen osuus on käyttämättä, niin jäät rannalle.

• helppoa

järjetöntä hinnoittelua eli Turun veronmaksajat maksaa tuon jutun...vastaus on ettet voi.....

• 2+2

No sehän on hienoa, jos homma menee niin, että turkulaiset maksaa! :D Mutta mutta... maksaako turkulaiset veronsa Suomeen???

• eetu675

Tarkista myös Tallinnasta lähtevät lennot. Ainakin takavuosina saattoi säästää 50% matkan hinnasta aloittamalla Helsingistä lähtevän lennon Tallinnasta.

• Mitkä päivät?

Ihan mielenkiinnosta: mitkä ovat lentopäivät? Kuulostaa aika poikkeukselliselta että hinnoittelu on tuo. Testasin koemielessä muutaman lentovarauksen tekemistä Helsinki-Bryssel-Helsinki ja Turku-Bryssel-Helsinki, toukokuussa ja kesäkuussa ja Helsinki-Bryssel-Helsinki oli aina vähintään muutaman kympin halvempi.

Kuten sanottukin, niin kyseessä ei ole mikään välilasku vaan kaksi täysin erillistä lentoa Turku-Helsinki ja Helsinki-Bryssel eri koneilla.

Jos jätät saapumatta Turku-Helsinki -lennolle, Helsinki-Bryssel -osio peruuntuu systeemissä automaattisesti.

Kiinnostaa kyllä edelleen minä matkapäivinä hinta Turusta Brysseliin tulee halvemmaksi.

• Mitkä päivät?

"Testasin koemielessä muutaman lentovarauksen tekemistä Helsinki-Bryssel-Helsinki ja Turku-Bryssel-Helsinki, "

Tarkoitin tietystikin että testasin rettejä Helsinki-Bryssel-Helsinki ja Turku-Bryssel-Turku.

• jkldfjkl

Et voi. Jos et Turusta nouse koneeseen, lippusi mitätöityy kokonaan.

• Ihmetyttää

Minäkin kokeilin muutamaa mutta aina Helsingistä Brysseliin oli halvempaa kuin Turusta. Olen kyllä törmännyt ilmiöön jossa esim. lento Budapestiin oli kalliimpi kuin vaihdollinen lento Budapestin kautta jonnekin muualle. Tässä vilunki toimisi vielä menomatkalla jossa voisit tietenkin jäädä Budapestiin mutta tällöin paluumatka mitätöityisi etkä pääsisi enää lipullasi kotiin.

• hinnat ja leimaukset

Veljeni on ainakin 2 kertaa ostanut liput Tampere-Helsinki-Bangkok (edestakainen) ,jossa Tampereelta lähteminen oli halvempaa kuin Helsingistä. Toki Helsingissä joutui koneen vaihtoa odottamaan kauan mutta eipä tarvinnut itse ajaa sinne eikä jättää autoa (näissä tapauksissa lähes 3 tai melkein 4 viikoksi) pysäköintitaloon.

Itse olemme matkanneet Helsinki-Amsterdam-Antwerpen, jossa jälkimmäinen osa mentiin Thalys-junalla. Paluumatkalla Schipholissa tarkistettiin, että junalipuissa on varmasti leimat - ilman leimoja ei olisi lennolle päässyt.

• Heiluta sitä nuijaa

Äitini on matkustanut linja-autolla Lohjalta Saloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe