OULU, etsin kämppistä Välivainiolle!:)

maria.kotkavaara

Etsin uutta kämppistä edellisen tilalle tilavaan ja hyväkuntoiseen kaksioon Välivainiolle!

Osoite: Susitie 9
Vuokra: 247,5e/hlö/kk
Vesimaksu: 12e/hlö/kk
Sähkö sopimuksen mukaan, lasku arviolta n. 15e/hlö/kk
Takuuvuokra: 247,5e
Pinta-ala: 52m2

( Ilmoitus kuvineen osoitteessa http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Etsitaan_kamppista_lahelle_Oulun_keskustaa_5736877.htm?ca=2&w=1 )

Infoa asunnosta:
Asunto on virallisesti kaksio (2h, kk, ruokailutila, kh), mutta käytännössä "ruokailutila" on toiminut toisena makuuhuoneena. "Ruokailutilan" erottaa olohuoneesta väliseinä ja väliverho. Olen itse tavaroineni majoittunut tähän pienempään 3,2mx2,1m kammariin:)

Asunnon toinen makuuhuone on kooltaan 3,6mx3m. Makuuhuoneessa on kolme vaatekaappia.

Yhteinen olohuone on todella hyvän kokoinen, jopa 5,4mx3,2m! Itse omistan jo entuudestaan kuvassa näkyvät tvpöydän/kirjahyllyn, television ja 2 pientä nojatuolia, jotka voivat olla yhteisessä käytössä olohuoneessa.

HUOM KUVAT ASUNNOSTA OTETTU EDELLISEN KÄMPPIKSEN HUONEKALUJEN KERA! Iso makuuhuone on siis tyhjillään!:)

Keittokomero on komero-sanasta huolimatta hyvän kokoinen pieneen kokkailuun! Keittiössä on sopivasti kaappitilaa, myös yksi korkea kaappi. Keittiöstä avautuu kaksi ovea, toinen "ruokailutilaan" ja toinen eteiseen. Isomman makuuhuoneen omaava voi siis käyttää keittiötä normaalisti eteisen oven kautta häiritsemättä "ruokailutilan" asukkia.

Eteisessä on kaksi isoa kaappia ulkovaatteille.

Vessa on todella hyvän näköinen, sillä siihen on tehty putkiremontti 2009. Omistan pienen pyykinpesukoneen, joka voi olla yhteiskäytössä. Viereisessä kerrostalossa sijaitsee myös yhteinen pesutupa, jossa pyykkikonetta saa käyttää maksua vastaan.

Asuntoon kuuluu kaksi varastoa, joista toinen on kylmävarasto.

Asunnon sijainti on todella hyvä, keskustaan tästä Susitieltä on noin 2,5km ja 0,5km päässä sijaitsee Ksupermarket.

Vähän infoa itsestäni:
Olen 22-vuotias nainen, iloinen ja mukavakin kertovat. Käyn tällä hetkellä töissä ja opiskelen samalla pääsykokeisiin.

Jos kiinnostuit, lähetä viestiä sähköpostiini: maria.kotkavaara@luukku.com! Voin lähettää spostitse lisää kuvia kämpästä ja käymäänkin saa tulla!:)

0

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
        Ikävä
        99
        7750
      2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
        Ikävä
        107
        5577
      3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
        Ikävä
        275
        4831
      4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
        Ikävä
        49
        4753
      5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
        Ikävä
        73
        3513
      6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
        Ikävä
        50
        2798
      7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        58
        2487
      8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
        Ikävä
        22
        2438
      9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
        Ikävä
        29
        2392
      10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        41
        2264
      Aihe