Katselin eilen

Vaimo.

telkkarista ohjelmaa missä haastateltiin Panu Rajalaa. Hänen elämänsä motto on:
ELÄMÄ ON JUHLAA
SITÄ ÄLÄ TUHLAA.

Ajoittain tosiaan, kun synkkyys valtaa mielen, niin väkisinkin tulee ajatus, että meneekö tässä tämä oma ainutkertainen elämä vähän tuhlauksen puolelle, tämän nykyään taas niin riitaisan ja vaikean potilas puolisoni kanssa ?

Voi tätä sirkusta...Huh huh.

4

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä............

Paljonhan sitä joutuu uhrautumaan, kun hoitaa sairasta puolisoa. Kannattaa ottaa sitä omaakin aikaa, ettei elämä pyöri koko ajan sen sairauden ympärillä. Kunnioitan suuresti ihmisiä, jotka hoitavat läheistään, kun toinen on sairastunut. Välillä kun kuitenkin tekee jotain sellaista mikä on mielekästä itselle, niin sitten jaksaa taas. Voimia sinulle !

• Vaimo.

Kiitos toivotuksesta.

Joskus vain tulee sellaisia päiviä, että tekee mieli kiukutella, valitettavasti. Ei täällä kuitenkaan ihan aina pyöritä tämän jutskan ympärillä, muutakin elämää on.
        Naurukin raikaa , vaikka jo hetken päästä huomaa mitä kohti kuitenkin ollaan menossa. Vauhti on nimittäin ihan viime aikoina alkanut kiihtymään.
        Pitkä avioliitto takana ja ei voi mitään jos välillä tulee kauhistunut olo.

• tsemppiä...
        Vaimo. kirjoitti:

Kiitos toivotuksesta.

Joskus vain tulee sellaisia päiviä, että tekee mieli kiukutella, valitettavasti. Ei täällä kuitenkaan ihan aina pyöritä tämän jutskan ympärillä, muutakin elämää on.
        Naurukin raikaa , vaikka jo hetken päästä huomaa mitä kohti kuitenkin ollaan menossa. Vauhti on nimittäin ihan viime aikoina alkanut kiihtymään.
        Pitkä avioliitto takana ja ei voi mitään jos välillä tulee kauhistunut olo.

Ihan luonnollista, että tulee välillä aikoja, että tulee tunne ettei jaksa. Sekin vielä, että kun on kyse rakkaasta läheisestä, niin se huoli ja murhekkin verottaa voimia. Itse seuraan isäni sairauden kulkua ja täytyy sanoa, että kyllä se monenlaisia tunteita tuo esiin.

• vaimo.
        tsemppiä... kirjoitti:

Ihan luonnollista, että tulee välillä aikoja, että tulee tunne ettei jaksa. Sekin vielä, että kun on kyse rakkaasta läheisestä, niin se huoli ja murhekkin verottaa voimia. Itse seuraan isäni sairauden kulkua ja täytyy sanoa, että kyllä se monenlaisia tunteita tuo esiin.

Suunnitelma on valmis. Korkealta ja kovaa. Siis ei päivääkään liian aikaisin, eikä päivääkään liian myöhään.
        Näin se on sen päättänyt, ainakin nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe