Olen kiinnostunut lähtemään opiskelemaan Hollantiin, tarkemmin Maastrichtin tai Haagin yliopistoon. Olen jo kauemman aikaa etsinyt tietoa asiasta ja nyt olisi kiva tietää jos joku kyseisissä kouluissa jo opiskelisi (kokemuksia!) tai onko joku muu hakemassa samoihin paikkoihin. Itse ajattelin aloittaa hakemisen vielä tän kuun puolella/huhtikuun alussa. Aika on vähän kortilla mutta halusin nyt saada aikaiseksi tämän viestin, joten toivottavasti löytyis muitakin:D
Opiskelemaan Hollantiin(?)
star2
1
192
Vastaukset
- denhaag
Heippa, itse olen nyt syksyksi hakenut Haagin korkeakouluun. Kaikki kouluun hakemisen osalta on nyt kaiketi tehty, pitää vaan odottaa Toefl testin tuloksia ja toivoa että osaamiseni on riittänyt. Mihin kouluihin olet ajatellut hakea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309