Virhe Oma Waterloo -CD-levyn biisien alkamiskohdissa

Petteri-Juhani

Kappaleiden alkamiskohdissa on tullut esiin häiritsevä asia. Esimerkiksi kun valitsee soittimesta kappaleen nro 2, niin siihen alkuun tulee vielä Introa pari sekuntia. Samoin kun Hän tulee mun uniin -kappale on jo päättynyt ja alkaa tauon jälkeen tulla Lumikkia, vaikka soittimen mukaan on edelleen kappale nro 9 mikä soi ja kesken Lumikki-biisin alkaa soittimenkin mukaan kappale nro 10. Eli jos valitsee soittimesta kappaleen nro 10 alkaa Lumikki-biisi keskeltä kappaletta. Jos kuuntelee koko levyä kerralla asia ei ole ongelma, mutta jos valitsee kuunneltavaksi vain tiettyä kappaletta, se kyllä häiritsee.

Myös Spotifyssa tämä näyttää olevan samoin. Harmittaa kun edellisissä Dingo-levyissäkin oli virheitä. Silloinhan levyjen kansiteksteissä oli puutteita ja virheitä. Eikö koskaan kukaan tsekkaa että nämä levyt olisi viimeisen päälle kelvollisia.

8

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ameriikkaa

Joo.. teinpä autoon tempun ... rippasin ko kiekon.. mp:ksi ja sitten tein uuuden polton pidemmmillä kappaleväleillä.. johan soittelee :)

• Petteri-Juhani

Itsekin ajattelin polttaa tämän levyn toiselle cd:lle ja lisätä siihen jotain muitakin kipaleita tyhjän levyn täydeltä, mitä sitten soittaa. Levy-yhtiössä myönsivät tämän mokansa.

• Liisa-67c

Harmittaa tuo virhe. Jossain poptorin parin euron humppa-levyissäkään ei ole tommosia mokia.

• tompppa2

Eipä ainakaan mua toi virhe haittaa, ei edes yksittäisiä raitoja kuunnellessa. Siinä parissa sekunnissa ei menetä mitään oleellista.

Mutta jos tämän levyn piti alun perin ilmestyä lokakuussa, niin näin pitkä tekoprosessi niin ei näitä virheitä silti saisi tulla.

• Oma waterpoo

Levyhän on alusta loppuun yhtä suurta virhettä. Olis pitänyt vaan jättää hankkimatta tämä onneton tekele. Tykkääkö joku tästä tosissaan? Vanhana fanina tuntuu tosi petetyltä.

• Zorlim
        Oma waterpoo kirjoitti:

Levyhän on alusta loppuun yhtä suurta virhettä. Olis pitänyt vaan jättää hankkimatta tämä onneton tekele. Tykkääkö joku tästä tosissaan? Vanhana fanina tuntuu tosi petetyltä.

Minä pidän tästä levystä!

Top 3

1. Lumikki
        2. Facebookissa
        3. Safiiri ja teräs

• Zorlim

Virheitä on myös Dingomania-kokoelma-CD:ssä.

Tietokoneella Windows Media Player näyttää levyn 19 kappaletta Melkein Vieraissa - Nimemme On Dingo-levyn biiseiksi!

• 15+15

tämä on ihan yleinen "virhe" monissa cd-levyissä joita on itse tullut huomatuksi tietokonesoitossa. levytehtaalla on jäänyt väärä "sisällysluettelo" levyerän vaihduttua mutta ei tuo missään levyssä onneksi biiseihin oikeasti ole vaikuttanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe