Olen alkanut pelätä, että voinkohan olla raskaana. Mahdollinen "hedelmöittyminen" on täytynyt tapahtua jo päälle kaksi kuukautta sitten, ja kahdet kuukautiset ovat tulleet kyllä ajallaan, mutta nyt kuukautiset ovat jo 7 päivää myöhässä.. Noin viikko sitten tunsin voimakasta huippausta ja hetkellistä erittäin pahaa oloa, mutta enää mitään "oireita" ei ole tullut. Rinnat kipeytyivät niin kuin aina ennen kuukautisia, mutta nyt kipu on kadonnut, eivätkä kuukautiset ole siltikään alkaneet :o Rinnat ovat myös aika turvoksissa.
Jotenkin testin tekeminen tuntuu turhalta, ja tunnen itseni vain vainoharhaiseksi :D En oikein terkkarillekkaan viitsi sanoa että kuvittelen tällaisia, sehän pitäisi minua ihan idioottina :D
Mitähän ihmettä..
mmm18
1
107
Vastaukset
- ....
Hei!
Kannattaa nyt ehkä kuitenkin tehdä se testi ja puhua jollekkiin joka sinua osaisi auttaa.. Kun me emme täällä voi kertoa että oletko raskaana vai et:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066