Moikka!
Olisiko jollain kyseistä kuntoilulaitetta?
Mulle tuli tänään tuo kotiin, mutta nyt tässä suutuksissa sitten olen ilman käyttö (kokoamis)opasta!
Hobbyhallilta tilasin ja sinne jo soittelin, eivät edes pahoitelleet, mutta sanoivat laittavansa käyttöoppaan joka tuleekin sitten ensi viikolla.
Kuitenkin, kun laitetta oon jo odottanut pidempään, kiitos Hobbyhallin sekoilujen, haluaisin tuon nyt käyttöön, niin sattuisiko jollain olemaan kyseistä kokoamisopasta? Olisin erittäin kiitollinen jos joltain löytyisi ja pystyisi sen vaikka sähköpostiin laittamaan!
ps. anteeksi jos meni väärään kategoriaan, en vain tiedä mihin muuhunkaan olisin laittanut...
Raleigh Fitness X800i-Crosstrainer käyttöopas
ronttuuu
1
2676
Vastaukset
- raleighrikki
Omani tuli valmiiksi kasattuna (koneisto), tää on sitten hulivililaite... käynyt jo 2 kertaa huollossa ja näyttäs 3 kerta tulossa ihan kohtapuoliin, ei kestä päivittäistä käyttöä kauheasti, kuukaus ehkä niin sitten akseli posahtaa vaikka ollaan useampi kymmennys alle max. painorajoituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244