Miksi suomalaiset tuhlaa rahaa jalikseen vaikka ikinä eivät tule pärjäämään maailmalla.paras olisi tyytyä puulaakihommmiin.ei edes urheiluruudun tarvitse potkupalloa näyttää uskokaa jo. Täysin rahan tuhlausta nekin rahat sinne missä niitä tarvitaan.
Miksi suomi tuhlaa
7
117
Vastaukset
- cesc arkivuo
mene nukkumaan pelle!
- Grzegorz Lato
Espanja - Suomi 1 - 1 potkupallossa ! Hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
- sppsps
´´Espanja - Suomi 1 - 1 potkupallossa ! Hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !´´
minä ainakin ilkkumisen sijaan keskityn kannustamaan Suomea! vittu jätkät pelasi tänään helvetin upeasti vaikka tuskin juuri kukaan uskoi tasuriin. - viikinki101
Hyvä Suomi. Ei me ollakkaan niin huonoja.
- Grzegorz Lato
Tarkoitus ei ollut ilkkua päinvastoin tää on upeaa !!!!!!!!!!!!!
- viikinki101
Olen Suomalainen.
Kannustan suomalaista fudista
Kannustan suomaista jääkiekkoa
Kannustan suomalaisia F1 kuljettajia
Kannustan suomalaisia koripallilijoita ja lentopalloilijoita
ym. suomalaisia urheilijoita ( puhtaita sellaisia ) - Tuhlausta muka?
Hieno asenne: ei kannata edes yrittää jos ei voi olla paras. Voitaisiin samantien lopettaa kaikenlainen harrastustoiminta Suomesta, kun menee vaan rahaa.
No siitä voi olla samaa mieltä että jalkapallon näyttäminen urheiluruudussa on nykyisellään turhahkoa. Esim. täydestä maajoukkue- tai Valioliigakierroksesta näytetään jostain random pelistä 10 sekuntia, ja lajista tietämätön urheilutoimittaja sanoo maalintekijän nimen väärin.
Eilisen kaltaiset pelit kuitenkin osoittavat sen, että jalkapalloon panostaminen kannattaa Suomessakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319