Elikkäs terve ! olen tässä jo 2 kk käyttänyt http://www.aminoporssi.fi/active_whey_gainer kyseistä tuotetta ja alkoi arveluttaa että toimiiko tää palautusjuomana?
olen ihan normaalipainoinen pituuteeni nähden (63kg/165cm)
Tuotehan on massanlisäysvalmiste, mutta se ei minua saanut ostamaan tätä vaan proteiinit ja hiilihydraatit mitä tästä löytyi. eli voinko käyttää tätä palatusjuomana?
vai tarviiko mun käyttää jotain eri valmistetta?
Treenin jälkeen (omasta mielestäni) lihaksille ei riitä pelkkä proteiini, vaan hiilihydraattia tarvitaan myös ja tästähän sitä löytyy hyvin?
on vaa pitkään mietityttänyt, että soveltuuko nää "massanlisääjät" palautusjuomaksi JA jos ei niin miksei ? Onko tässä myös tarpeeksi proteiinia/ per juoma (n.30g) ?
kiitos vastauksista! :)
Palatusjuoma!?
Aloitteleva nuori
2
146
Vastaukset
- Aloitteleva nuori
Unohdin mainita, että ruokapuoli on aivan kohdallaa p/hh/r suhteen. :)
- Neuvo-Teuvo
"Massanlisääjä" sopii nimenomaan palautusjuomaksi. Minkäänlaisena ateriankorvikkeena tai muina lisinä noin sokeripitoisia aineita ei missään tapauksessa kannata käyttää, vaikka pussin kyljessä siihen kannustettaisiinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289