Millä alueella/alueilla Lisäduuni.fi toimii?? Onko Pohjois-Savon alueella mitään tämän kaltaisia Lehtien/mainoksien jakamis mahdollisuuksia?
Mainoksia jakamaan?
8
160
Vastaukset
- tuhnu
No ei ainakaa teilläpäin
- GHovari
En todellakaan suosittele mainosten jakoa...
Olen 14v poika Kotkasta, ja jaan mainoksia JakeluSuora OY:llä.
Mainoksia on normaalisti 5-9, ja lajitteluun menee aikaa 3h. Jakoon menee 1½-2½h.
Jakelupäiviä ovat KE ja LA, joten se tekee 8-10h töitä viikossa.
Jakelupiiriini kuuluu 300 asuntoa, mistä suurin osa on onneksi kerrostaloissa.
Palkkaa saan 100-130e/kk, riippuen jakelutuotteiden määrästä.- 121314
Itellä samankokonen alue, mainoksia tulee 2-6kpl paikallinen ilmaislehti, lajitteluun mainoksista riippuen ½-2h, jakeluun 1-3h ja palkka vain kerran ollut alle sadan euron, yleensä se on n.160 euroa, kerran jopa 195euroa. Oon tässä ihmetellykki, että miten paskasti muut kolleegat tienaa :D
- Emilia609
moi , oon 13 vuotias tyttö riihimäeltä.Ku mä koitan ettii kesätöitä niinku postinjakajana ni mist sä pääsit ,voiks linkkaa sen sivuston ? :D
- emilia908
121314 kirjoitti:
Itellä samankokonen alue, mainoksia tulee 2-6kpl paikallinen ilmaislehti, lajitteluun mainoksista riippuen ½-2h, jakeluun 1-3h ja palkka vain kerran ollut alle sadan euron, yleensä se on n.160 euroa, kerran jopa 195euroa. Oon tässä ihmetellykki, että miten paskasti muut kolleegat tienaa :D
voitko linkkaa sen sivuston tähä ? :D
- ...
Kuka oikeestee jakaa mainoksia xD hankkikaa elämä
- 121121
Niinpä, en ite ainakaan lähtisi tuolla palkalla tekemään yhtään mitään. Täyttä ajanhaaskausta.
- pussihousuhippi99
Ite kohta 14vee tyttö Kuopiosta.. Piirillä noin 200 asuntoa ja tienaan 130-180 euroo kuussa..:D Lajitteluun menee noin puoli viiva kaksi tuntia ja jakoon noin yks ja puol viiva kaks tuntii..
Ei mikää unelmaduuni.. Mut tässä linkkiä KUOPION seudulla asuville:) http://suoralahetys.fi/tyonhakijalle/jakelutyo/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309