Ensimmäinen pikkusisko- tai veli :D

tuleva isosisko

Joo mun vanhemmat kertoi mulle tänään kun tulin koulusta, että mä saan pikkusiskon tai pikkuveljen ja tottakai mä oon ihan tosi innoissani ja onnellinen, mutta mun äiti on 41(täyttää 42) ja oon lukenut että ''vanhoilla synnyttäjillä'' on suuret riskit, että jokin epäonnistuu. Voitteko te kertoa mulle millaista se on isosiskon näkökulmasta(tai isoveljen) kun vanhemmat kertovat perheenlisäyksestä ja, muuta tälläistä infoa. Tää on mulle kuitenkin tosi iso juttu kun mä olen ainoa lapsi ja nyt sitten tulisi yhtäkkiä sisko tai veli! Ihihiii, oon niin innoissani :D

3

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysys

onko sulla jo karvoja pimpsassa?

• Ite 12vuotias tyttö

Mulla on ollu pikkusisko jo 6vuotta ja kun sain tietää et saan siskon/veljen olin 6 joten meil on aika iso ikäero ja se vaikuttaa mun mielestä aika paljon meiän kahen elämää, se leikkii viel barbeil jne. ja mä taas hengailen kavereiden kaa ja pyörin vähän siel ja tääl. Se voi olla TOSI ärsyttävä ja kiukuttelevainen mut on siin paljon hyviiki puolii esim haluu välil tukee mult ja puolustaa mua jos riitelen vanhempien kaa, mut välil mul tulee syyllinen tunne siit et en ois tarpeeks hyvä sisko sille joten kannattaa ottaa kaikki irti ajast jolloi se ei viel pysty väitellä sua vastaa ja kiusaa sua, mut sust tulee varmaa hyvä sisko sille. Ja onneks olkoo!:)

• Noista riskeistä

Ei kannata ottaa paineita. Pääasia on, että susta tulee isosisko... Nuorempi omista veljistäni syntyi ollessani 11, äitini oli 38. Se oli keskonen,mutta nyt yli 5 vuotta myöhemmin on kuin kuka tahansa sen ikäinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe